54 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook miskraam op 7 weken in februari, in volle sepsis gegaan door endometritis omdat het vruchtje na 2 rondes cytotec nog niet weg was. Vorige week ontdekt dat ik zwanger ben, nu 4w5d....ontzettend bang afwachten is dit...

3 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Hier ook miskraam op 7 weken in februari, in volle sepsis gegaan door endo ...
Gefeliciteerd!! Hopelijk voor ons is 2 x scheepsrecht🤞🤞

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben ook nu 4 weken zwanger na een miskraam begin april. Ik merk dat ik nu wat afwachtender ben. Ik vind het ook best moeilijk en probeer me er veel van af te leiden. De vorige keer hebben we het meteen aan iedereen verteld, dat hebben we nu niet gedaan zodat we er niet steeds aan herinnerd worden. Ik hoop zo dat het nu goed gaat!

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Oh jee... 12 weken! Wel fijn dat je de eerste keer gelijk weer zwanger bent ...
6 weken

3 jaar geleden

Zo herkenbaar die onzekerheid! Na 3 miskramen achter elkaar hoop ik bij ons dan 4x scheepsrecht 🙄🤞

3 jaar geleden

Hier na een miskraam vorige maand meteen weer zwanger. Tussendoor niet ongesteld geweest. Nu weer 4.4 week 🥰

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben ook nu 4 weken zwanger na een miskraam begin april. Ik merk dat ...
Oh wat grappig hoe verschillend dat is. Ik ben juist net andersom. Ik heb het de vorige keer zoveel mogelijk stil gehouden maar nu vertel ik het veel makkelijker. Juist omdat ik graag de steun zou willen die ik de vorige keer had, mocht het weer mis gaan😊 Mijn openheid over de miskraam is goed geweest om het voor mijn omgeving te begrijpen en het voor mijzelf te verwerken. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Zo herkenbaar die onzekerheid! Na 3 miskramen achter elkaar hoop ik bij ons ...
3 achter elkaar... jeetje zeg! Wat moet jij sterk zijn dat je het dan nog blijft proberen!🤞 ik ga voor je duimen😊😊

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Oh wat grappig hoe verschillend dat is. Ik ben juist net andersom. Ik heb h ...
Ik begrijp wat je zegt hoor, dat vond ik ook. We hebben het alleen onze moeders verteld. Probleem was alleen dat je op een gegeven moment even geen behoefte hebt erover te praten en dan als verplichting het toch doet omdat je het iedereen op tijd wil laten weten, dat vond ik heel vervelend want soms wilden we gewoon even alleen zijn met onszelf

3 jaar geleden

Ik begrijp wat je zegt hoor, dat vond ik ook. We hebben het alleen onze moe ...
Ik bedoel we hebben het deze keer alleen de moeders verteld. De vorige keer wist iedereen in de familie het en vrienden

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

3 achter elkaar... jeetje zeg! Wat moet jij sterk zijn dat je het dan nog b ...
Ahh.. super lief van je.. Ik blijf hoop houden. Het is een keer gelukt mijn zoontje van 2 is het bewijs dus ondanks de miskramen hoop ik net als toen nog een keer geluk te hebben en een broertje of zusje voor onze zoon te mogen krijgen

3 jaar geleden

Ik heb 3 vroege miskramen gehad allemaal rond de 5 en 6 weken. Nu bijna 5 weken zwanger met mooie oplopende testjes tot nu toe.. hoop dat deze mag blijven plakken 🍀

3 jaar geleden

Vandaag NOD, zijn prima opgelopen denk ik zo!

3 jaar geleden

Heb in april een miskraam gehad bij 5 weken, die zwangerschap voelde vanaf het begin al niet goed ivm bloedverlies en aflopende zwchapstest. Nu een hele duidelijke test en geen bloedverlies!

3 jaar geleden

Reactie op Ksc

Heb in april een miskraam gehad bij 5 weken, die zwangerschap voelde vanaf ...
Duimen dat hij of zij blijft plakken! Hoe ver ben je nu?

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Duimen dat hij of zij blijft plakken! Hoe ver ben je nu?
Iets meer dan 5 weken denk ik, heb 5 augustus de eerste echo. Weet jij al wanneer je de echo hebt?

3 jaar geleden

Reactie op Ksc

Iets meer dan 5 weken denk ik, heb 5 augustus de eerste echo. Weet jij al w ...
Ja ik heb er 2 achter elkaar.. 7 en 14 augustus. Op 7+2 en 8+2

3 jaar geleden

Ik heb eind maart ook een miskraam gehad had met 10 weken een echo en toen bleek het hartje niet meer te kloppen. ik ben nu 6+4 dagen weer zwanger. Ben ook heel bang slaap slecht.. 28 juli heb ik een echo wachten duurt echt heel lang

3 jaar geleden

5 mk gehad afgekopen 2 jaar en vanmoegen voor het eerst het hartje zien kloppen ♡

3 jaar geleden

Ik heb in april een curetage gehad na een zwangerschap van 11,5weken. Heel eng als je opnieuw zwanger bent erna, maar positief blijven!