54 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook met 11 weken een miskraam gehad, eind maart. Na 2 jaar eindelijk zwanger en toen gebeurde dat. Vandaag opnieuw een positieve test in mijn handen, wat ik dus helemaal niet verwachte. Herken de onzekerheid! Zou nu 4+1 zwanger zijn

3 jaar geleden

Hier ook een miskraam gehad, eind mei, bij 8 weken. Tot nu toe ben ik nog niet weer ongesteld geweest. Al is dat opzich niet zo vreemd, heb PCOS. Echter als ik mijn oude cyslus aan zou houden, dan ben ik overtijd. Dus vorige week een test gedaan. Deze was licht positief. Deze woensdag weer getest. En die testen waren duidelijk positief. De Clearblue gaf aan: zwanger 2-3 week. De echo staat ingepland voor 22 juli. Ondanks de positieve testem, durf ik zelf nog niet erg positief te zijn. Bang dat het toch mis gaat, of dat de testen niet kloppen. 馃様

3 jaar geleden

Reactie op JustMii

Hier ook een miskraam gehad, eind mei, bij 8 weken. Tot nu toe ben ik nog ...
Jeetje.. mijn testen geven hetzelfde aan op de 15e. Alleen ik denk dat mijn hcg wat te hoog is waardoor het niet helemaal klopt. Ik heb 7 augustus een echo, dan ben ik 7+2 weken. Heel veel sterkte en hopelijk is het niet dat je nog hcg van je vorige zwangerschap in je lijf hebt馃様 Veel sterkte en succes!

3 jaar geleden

Twee miskramen gehad afgelopen jaar en gisteravond de eerste keer een echo gezien met kloppend hartje 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Oh wat grappig hoe verschillend dat is. Ik ben juist net andersom. Ik heb h ...
Dat herken ik ook. Vond het prettig dat ik het er met mn naasten over kon hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Eefie

Twee miskramen gehad afgelopen jaar en gisteravond de eerste keer een echo ...
Gefeliciteerd!馃槝

3 jaar geleden

Reactie op Eefie

Twee miskramen gehad afgelopen jaar en gisteravond de eerste keer een echo ...
Jaaa super goed! Gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Lig nu in ziekenhuis. Buiten baarmoederlijk zwangerschap. 7 week zwanger. Met ambulance naar ziekenhuis gebracht en geopereerd. Heel veel bloed verloren. En zit nog steeds bloed in buik. Veel pijn en verdriet. Maar ik heb nog 1 eierstok. Hoop blijf ik houden en anders een plek geven samen met mijn lieve man. En als ik weer over straat loop straks. Niemand die het ziet. Dat is een litteken waar ik mee moet dealen. Dat is tijd en toelaten. Maar bij de pakken neer blijven zitten. Nee dat ga ik niet doen 馃

3 jaar geleden

Reactie op Miffy

Lig nu in ziekenhuis. Buiten baarmoederlijk zwangerschap. 7 week zwanger. M ...
Ik ben voor 't eerst zwanger met 1 eierstok, mijn zusje was ook met spoed bij 11 weken met hetzelfde probleem. Beterschap en geef de moed niet op!

3 jaar geleden

Reactie op Miffy

Lig nu in ziekenhuis. Buiten baarmoederlijk zwangerschap. 7 week zwanger. M ...
Wow! Beterschap en veel sterkte met het verwerken. 馃槝馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Miffy

Lig nu in ziekenhuis. Buiten baarmoederlijk zwangerschap. 7 week zwanger. M ...
Jeetje wat heftig. Veel sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Miffy

Lig nu in ziekenhuis. Buiten baarmoederlijk zwangerschap. 7 week zwanger. M ...
Oh nee! Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Ik heb bij de vorige zwangerschap een curretage bij 12 weken moeten laten uitvoeren, omdat het kindje niet levensvatbaar was. Dit was in februari. Nu is het eindelijk weer zover, maar ik ben om alles ontzettend bang. Ik denk dat ik pas weer een beetje opgelucht ben na de termijnecho (al heb ik het in mijn omgeving daarna ook nog fout zien gaan).

3 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ik heb bij de vorige zwangerschap een curretage bij 12 weken moeten laten u ...
Een hele zwangerschap is kritiek.. vriendinnetje is met 25 weken bevallen, meisje heeft 5 uur geleefd. Kennis heeft 3 voldragen zwangerschappen gehad en ook alle 3 niet overleefd (1 stilgeboren en 2 hebben een aantal dagen geleefd). Weer een andere vriendin heeft zelf bijna het loodje gelegd tijdens de bevalling. Als je met al die dingen rekening moet gaan houden, heb je geen fijne zwangerschap meer.馃様 Heel veel sterkte!!馃槉