22 Reacties

3 jaar geleden

Heey, Was de 12e dan 1e dag laatste menstruatie? En heb je een regelmatige cyclus? Liefs!

3 jaar geleden

Misschien heb je een late eisprong en/of innesteling gehad. Zo’n test meet je HCG en dat gaat pas toenemen ná de innesteling, ongeacht hoe lang je menstruatie geleden is. Dat je cyclus niet 100 % ‘normaal’ is na verwijderen van mirena is op zich niet vreemd. Dus zou prima kunnen kloppen! Bij de eerste termijnecho meten ze het vruchtje en schatten ze in hoe ver je bent.

3 jaar geleden

Reactie op Ukkepuk2

Heey, Was de 12e dan 1e dag laatste menstruatie? En heb je een regelmatig ...
Tijdens de spiraal 3,5 jaar lang niet ongesteld geweest. Dus geen idee of ik een regelmatige cyclus had. Ja de twaalfde was denk ik de eerste dag van mij menstruatie. Of het moet bloedverlies van het verwijderen van de spiraal zijn geweest, maar was wel tot de 16e

3 jaar geleden

Reactie op rainbowontheway

Misschien heb je een late eisprong en/of innesteling gehad. Zo’n test meet ...
Dat ik 3-4 weken zwanger ben bedoel je? :)

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie1710

Dat ik 3-4 weken zwanger ben bedoel je? :)
Ja, inderdaad, dat bedoel ik

3 jaar geleden

Ik zou er niet vanuit gaan dat die eerste bloeding je regels waren, dat zou wel heel snel zijn na het verwijderen van je spiraal, volgens mij is je eisprong gewoon iets later geweest, maar das ook ok hè, je bent gewoon zwanger 😍

3 jaar geleden

Reactie op kim003

Ik zou er niet vanuit gaan dat die eerste bloeding je regels waren, dat zou ...
Stom he, ik heb al een dochtertje, maar toch zo onzeker.. Voor mijn dochtertje had ik 13 jaar de pil geslikt en was ik ook de eerste ronde direct zwanger. Nu had ik het wel door alleen waren de testen negatief tot 20 Juli en voelde ik van alles. Ik heb denk ik ook mijn eisprong of innesteling heel duidelijk gevoeld. Hoe ver ben jij?

3 jaar geleden

Ik heb juist hetzelfde aan de hand gehad 13 mei mijn spiraal laten verwijderen , 25 mei licht bruin/bloed verlies gehad en 30 juni positieve test , bleek ik 5-6 weken te zijn , ondertussen al 8-9 weken zwanger - dus 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal was het al prijs 🥰

3 jaar geleden

De ClearBlue test geven altijd 2 weken vroeger aan dan dat je bent. Vertelde mijn verloskundige. Dus bijv. hij geeft 1-2 weken aan dan ben je 3-4 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op CMommyToBe2021

Ik heb juist hetzelfde aan de hand gehad 13 mei mijn spiraal laten verwijde ...
Wat goed, gefeliciteerd:) geen menstruatie gehad dus? Ook geen bloedverlies van het verwijderen?

3 jaar geleden

Reactie op simone890

De ClearBlue test geven altijd 2 weken vroeger aan dan dat je bent. Verteld ...
Ja klopt, dat staat inderdaad in de bijsluiters. Alleen qua mijn menstruatie op 12 juni, zou dat niet kloppen. Dus waarschijnlijk een late eisprong gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie1710

Wat goed, gefeliciteerd:) geen menstruatie gehad dus? Ook geen bloedverlie ...
Jawel 3 dagen na het verwijderen een bloeding gehad van 2-3dagen en dan de 25e was het gwn bruinverlies meer ! Maar this super gewenst !

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Je zal volgens de clear blue nu 3-4 weken zwanger zijn 😉

3 jaar geleden

Ik heb mijn spiraal ook in mei laten verwijderen 1e x gelijk raak ben nu ruim 7weken zwanger vermoed ik.

3 jaar geleden

Ik heb mijn spiraal ook in mei laten verwijderen 1e x gelijk raak ben nu r ...
Wat goed. Heb jij nog wel een ongesteldheid gehad?

3 jaar geleden

Reactie op Melliej

Gefeliciteerd! Je zal volgens de clear blue nu 3-4 weken zwanger zijn 😉
Ja, heb vandaag gebeld. 25 aug eerste echo

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie1710

Wat goed. Heb jij nog wel een ongesteldheid gehad?
Jazeker ik heb 8mei eruit laten halen toen was ik gelijk 3 dagen ongesteld. 30mei was ik weer ongestelds.3/4dagen. sinds dien reken ik mijn zwangerschap i.v.m wat de test van cluerblue aangaf. En ben nog een x ongesteld geweest van 3 dagen rond 12juni

3 jaar geleden

Ik heb 20 mei me spiraal laten verwijderen en vandaag echo gehad ben al 9 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op Renateb

Ik heb 20 mei me spiraal laten verwijderen en vandaag echo gehad ben al 9 w ...
Wat goed, wel ongesteld geweest?

3 jaar geleden

Hier op 30/04 mirena verwijderd. Dan een cyclus veilig seks gehad en er toen aan 'begonnen'. Ben nu 4w4d zwanger. tweede ronde was prijs 🤰