Zwanger na verwijderen spiraal

Stephanie1710
19 dagen geleden
Volgen
Hoi, Allereerst allemaal gefeliciteerd:) Ik heb op 10 juni mijn mirena spiraal laten verwijderen, op 12 juni kreeg ik wat bloedverlies t/m 16 juni. Op 20 Juli had ik een positieve vroege action test. Daarna direct een clearblue gedaan en die gaf aan 1-2 weken zwanger. Dit betekend dan dus 3-4 weken zwanger. Alleen als ik ga tellen vanaf 12 Juni tot 20 Juli is dit toch meer dan 5 weken.. Iemand hier ervaring mee?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
22 reacties
Ukkepuk2
19 dagen geleden
Heey, Was de 12e dan 1e dag laatste menstruatie? En heb je een regelmatige cyclus? Liefs!
  • Rapporteren
rainbowontheway
19 dagen geleden
Misschien heb je een late eisprong en/of innesteling gehad. Zo’n test meet je HCG en dat gaat pas toenemen ná de innesteling, ongeacht hoe lang je menstruatie geleden is. Dat je cyclus niet 100 % ‘normaal’ is na verwijderen van mirena is op zich niet vreemd. Dus zou prima kunnen kloppen! Bij de eerste termijnecho meten ze het vruchtje en schatten ze in hoe ver je bent.
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op Ukkepuk2
Heey, Was de 12e dan 1e dag laatste menstruatie? En heb je een regelmatige cyclus? Liefs!
Tijdens de spiraal 3,5 jaar lang niet ongesteld geweest. Dus geen idee of ik een regelmatige cyclus had. Ja de twaalfde was denk ik de eerste dag van mij menstruatie. Of het moet bloedverlies van het verwijderen van de spiraal zijn geweest, maar was wel tot de 16e
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Misschien heb je een late eisprong en/of innesteling gehad. Zo’n test meet je HCG en dat gaat pas toenemen ná de innesteling, ongeacht hoe lang je menstruatie geleden is. Dat je cyclus niet 100 % ‘normaal’ is na verwijderen van mirena is op zich niet vreemd. Dus zou prima kunnen kloppen! Bij de eerste termijnecho meten ze het vruchtje en schatten ze in hoe ver je bent.
Dat ik 3-4 weken zwanger ben bedoel je? :)
  • Rapporteren
kim003
19 dagen geleden
Ik zou er niet vanuit gaan dat die eerste bloeding je regels waren, dat zou wel heel snel zijn na het verwijderen van je spiraal, volgens mij is je eisprong gewoon iets later geweest, maar das ook ok hè, je bent gewoon zwanger 😍
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op kim003
Ik zou er niet vanuit gaan dat die eerste bloeding je regels waren, dat zou wel heel snel zijn na het verwijderen van je spiraal, volgens mij is je eisprong gewoon iets later geweest, maar das ook ok hè, je bent gewoon zwanger 😍
Stom he, ik heb al een dochtertje, maar toch zo onzeker.. Voor mijn dochtertje had ik 13 jaar de pil geslikt en was ik ook de eerste ronde direct zwanger. Nu had ik het wel door alleen waren de testen negatief tot 20 Juli en voelde ik van alles. Ik heb denk ik ook mijn eisprong of innesteling heel duidelijk gevoeld. Hoe ver ben jij?
  • Rapporteren
CMommyToBe2021
19 dagen geleden
Ik heb juist hetzelfde aan de hand gehad 13 mei mijn spiraal laten verwijderen , 25 mei licht bruin/bloed verlies gehad en 30 juni positieve test , bleek ik 5-6 weken te zijn , ondertussen al 8-9 weken zwanger - dus 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal was het al prijs 🥰
  • Rapporteren
simone890
19 dagen geleden
De ClearBlue test geven altijd 2 weken vroeger aan dan dat je bent. Vertelde mijn verloskundige. Dus bijv. hij geeft 1-2 weken aan dan ben je 3-4 weken zwanger.
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op CMommyToBe2021
Ik heb juist hetzelfde aan de hand gehad 13 mei mijn spiraal laten verwijderen , 25 mei licht bruin/bloed verlies gehad en 30 juni positieve test , bleek ik 5-6 weken te zijn , ondertussen al 8-9 weken zwanger - dus 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal was het al prijs 🥰
Wat goed, gefeliciteerd:) geen menstruatie gehad dus? Ook geen bloedverlies van het verwijderen?
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op simone890
De ClearBlue test geven altijd 2 weken vroeger aan dan dat je bent. Vertelde mijn verloskundige. Dus bijv. hij geeft 1-2 weken aan dan ben je 3-4 weken zwanger.
Ja klopt, dat staat inderdaad in de bijsluiters. Alleen qua mijn menstruatie op 12 juni, zou dat niet kloppen. Dus waarschijnlijk een late eisprong gehad.
  • Rapporteren
CMommyToBe2021
19 dagen geleden
Reactie op Stephanie1710
Wat goed, gefeliciteerd:) geen menstruatie gehad dus? Ook geen bloedverlies van het verwijderen?
Jawel 3 dagen na het verwijderen een bloeding gehad van 2-3dagen en dan de 25e was het gwn bruinverlies meer ! Maar this super gewenst !
  • Rapporteren
Melliej
19 dagen geleden
Gefeliciteerd! Je zal volgens de clear blue nu 3-4 weken zwanger zijn 😉
  • Rapporteren
DY1
19 dagen geleden
Ik heb mijn spiraal ook in mei laten verwijderen 1e x gelijk raak ben nu ruim 7weken zwanger vermoed ik.
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op DY1
Ik heb mijn spiraal ook in mei laten verwijderen 1e x gelijk raak ben nu ruim 7weken zwanger vermoed ik.
Wat goed. Heb jij nog wel een ongesteldheid gehad?
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op Melliej
Gefeliciteerd! Je zal volgens de clear blue nu 3-4 weken zwanger zijn 😉
Ja, heb vandaag gebeld. 25 aug eerste echo
  • Rapporteren
DY1
19 dagen geleden
Reactie op Stephanie1710
Wat goed. Heb jij nog wel een ongesteldheid gehad?
Jazeker ik heb 8mei eruit laten halen toen was ik gelijk 3 dagen ongesteld. 30mei was ik weer ongestelds.3/4dagen. sinds dien reken ik mijn zwangerschap i.v.m wat de test van cluerblue aangaf. En ben nog een x ongesteld geweest van 3 dagen rond 12juni
  • Rapporteren
Renateb
19 dagen geleden
Ik heb 20 mei me spiraal laten verwijderen en vandaag echo gehad ben al 9 weken zwanger.
  • Rapporteren
Stephanie1710
19 dagen geleden
Reactie op Renateb
Ik heb 20 mei me spiraal laten verwijderen en vandaag echo gehad ben al 9 weken zwanger.
Wat goed, wel ongesteld geweest?
  • Rapporteren
Saarie123
18 dagen geleden
Hier op 30/04 mirena verwijderd. Dan een cyclus veilig seks gehad en er toen aan 'begonnen'. Ben nu 4w4d zwanger. tweede ronde was prijs 🤰
  • Rapporteren