Zwanger regio Den Haag?

Bibaboeba
25 dagen geleden
Volgen
De titel zegt t al: zijn er hier meer mensen uit deze omgeving die zwanger zijn? ๐Ÿ˜ƒ
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Pelin1985
25 dagen geleden
Juppp ikke :)))) wel echt heeeel pril
  • Rapporteren
Ukkepuk2
25 dagen geleden
Yes! Heel pril nog! 5.4 30e eerste echo!
  • Rapporteren
Pandanijn
25 dagen geleden
Ik ook! Ongeveer 7 weken nu ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Bibaboeba
24 dagen geleden
Leuk! Ik zit nu 5+1, heb de 31ste pretecho en 14 augustus eerste afspraak bij verkoskundige. Misschien leuk om een appgroepje te starten? Als jullie je nummers posten maak ik er wel 1 aan
  • Rapporteren
jeanine-89
21 dagen geleden
Leuk! Gefeliciteerd. Ik ook! Bij welke verloskundigen zitten jullie?
  • Rapporteren
Bibaboeba
21 dagen geleden
Ik ga naar Sifra Verloskundigen in Leidschendan, woon stiekem namelijk niet in Den Haag maar in Voorburg ๐Ÿ˜‹
  • Rapporteren
jeanine-89
21 dagen geleden
Reactie op Bibaboeba
Ik ga naar Sifra Verloskundigen in Leidschendan, woon stiekem namelijk niet in Den Haag maar in Voorburg ๐Ÿ˜‹
Haha ik woon in mariahoeve ;) Ik zat ook naar sifra te kijken. Twijfel nu tussen sifra en mundo. Best een lastige keuze.
  • Rapporteren
Bibaboeba
21 dagen geleden
Reactie op jeanine-89
Haha ik woon in mariahoeve ;) Ik zat ook naar sifra te kijken. Twijfel nu tussen sifra en mundo. Best een lastige keuze.
Ik ben eerlijk gezegd puur voor Sifra gegaan omdat zij op vrijdagen spreekuur hebben en dat mijn vrije dag is haha! Volgens mij zijn ze allebei goed ๐Ÿ‘
  • Rapporteren
Feey
21 dagen geleden
Ik word begeleid door een gynaecoloog in het Haga ziekenhuis aangezien mijn zwangerschap een risicozwangerschap is! Geen verloskundigen voor mij dus! Wel jammer want ziekenhuizen zijn vaak minder persoonlijk!
  • Rapporteren
Bibaboeba
21 dagen geleden
Reactie op Feey
Ik word begeleid door een gynaecoloog in het Haga ziekenhuis aangezien mijn zwangerschap een risicozwangerschap is! Geen verloskundigen voor mij dus! Wel jammer want ziekenhuizen zijn vaak minder persoonlijk!
Ja er hangt wel een andere sfeer in t ziekenhuis. Maar t gaat erom dat er goed voor je gezorgd wordt ๐Ÿ‘ Waarom is t een risicozwangerschap?
  • Rapporteren
Feey
21 dagen geleden
Reactie op Bibaboeba
Ja er hangt wel een andere sfeer in t ziekenhuis. Maar t gaat erom dat er goed voor je gezorgd wordt ๐Ÿ‘ Waarom is t een risicozwangerschap?
Ja echt hoor! Vind het vooral jammer dat ik niet even kan bellen als ik me zorgen om maak! Nouja, je kan wel bellen, maar de stap is een stuk groter dan bijvoorbeeld een verloskundige te bellen! Ik heb Diabetes type 1 en ook op jonge leeftijd een operatie aan mijn nieren/ blaas gehad waardoor als goed begeleid moet worden!
  • Rapporteren
Jenniiferd
21 dagen geleden
Ik kom uit Rijswijk maar ben pas 5 weekjes. Ik moet wel nu al een keuze voor een ziekenhuis maken en twijfel tussen reinier de graaf of het haga juliana geboortecentrum. Iemand ervaringen met 1 van deze?
  • Rapporteren
jeanine-89
21 dagen geleden
Reactie op Jenniiferd
Ik kom uit Rijswijk maar ben pas 5 weekjes. Ik moet wel nu al een keuze voor een ziekenhuis maken en twijfel tussen reinier de graaf of het haga juliana geboortecentrum. Iemand ervaringen met 1 van deze?
Iedereen die ik ken, is bij Haga bevallen en moet zeggen dat iedereen tevreden is. Zowel over de begeleiding als het kraamhotel.
  • Rapporteren
Pelin1985
20 dagen geleden
Ik heb mij ingeschreven bij verloskundigenpraktijk โ€œhet Haagsch Geboortehuysโ€. Iemand daar bekend mee?
  • Rapporteren