41 Reacties
5 jaar geleden
Een vriendin van mij heeft dit laten doen toen ze zwanger was van de 2de. Het is echt heel gaaf! Ze scannen je hele lichaam en dan word je beeldje op de computer "gevormd". Je kunt uitzoeken hoe groot je je beeldje wil en van welk materiaal die oogt. Het uiteindelijke resultaat is dus precies jou lijf in t mini! Heel tof! Geniet ervan
5 jaar geleden
Ik ga ook in januari 🤗
Voor degene die het vroeg, je hebt bedrijven die beeldjes aanbieden vanaf 80 euro, maar het kan oplopen tot >800 euro. Het verschil zit ‘m in het materiaal dat ze gebruiken, en of ze alleen een 3D afdruk maken, of bijvoorbeeld een mal maken van de 3D-print, die ze vervolgens gieten met bijvoorbeeld brons.
Bedrijven die dit aanbieden zijn Le Bump, bellysisters, bellyprint, gravida, maar er zijn er nog zo veel meer te vinden.
5 jaar geleden
16 Jan een afspraak bij bellyprint. Zie enkel mooie en positieve ervaringen bij ben!
5 jaar geleden
Ik wil dit ook graag😍😍
Volg nu Gravida op instagram en denk dat ik daar een afspraak ga maken.
Bij hoeveel weken gaan jullie?
Of heeft iemand nog aanraders in het zuiden van het land?
5 jaar geleden
Jaaaaa ik heb dit gedaan! Ook met gipsbuik van mijn eerste zwangerschap. Vond het ook spannend of het wel zou lukken maar ben dolgelukkig met het resultaat! Je ziet de gipsbuik helemaal niet. Wel heb ik door de gipsbuik gekozen voor een hand voor mijn borsten, hierdoor werd het mooier.
Bij mijn 2e beeldje (laat ik maken van de echte buik in februari) ga ik kiezen voor een andere houding.