41 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga er ook een laten maken begin januari...weet dus nog niet hoe het gaat worden...

5 jaar geleden

Een vriendin van mij heeft dit laten doen toen ze zwanger was van de 2de. Het is echt heel gaaf! Ze scannen je hele lichaam en dan word je beeldje op de computer "gevormd". Je kunt uitzoeken hoe groot je je beeldje wil en van welk materiaal die oogt. Het uiteindelijke resultaat is dus precies jou lijf in t mini! Heel tof! Geniet ervan

5 jaar geleden

Hoe duur is zoiets?

5 jaar geleden

Wat gaaf zeg! Waar laten jullie dat doen?

5 jaar geleden

Gaaf he! Ik ga 13 januari!

5 jaar geleden

Ik ga ook in januari 🤗 Voor degene die het vroeg, je hebt bedrijven die beeldjes aanbieden vanaf 80 euro, maar het kan oplopen tot >800 euro. Het verschil zit ‘m in het materiaal dat ze gebruiken, en of ze alleen een 3D afdruk maken, of bijvoorbeeld een mal maken van de 3D-print, die ze vervolgens gieten met bijvoorbeeld brons. Bedrijven die dit aanbieden zijn Le Bump, bellysisters, bellyprint, gravida, maar er zijn er nog zo veel meer te vinden.

5 jaar geleden

Heel gaaf! Ik ben hier ook geïnteresseerd in, maar even voor diegene die een afspraak hebben in de weken voor 19 januari, gaat dit wel gewoon door? Het lijkt mij niet echt een essentieel iets...

5 jaar geleden

Reactie op babydeN

Heel gaaf! Ik ben hier ook geïnteresseerd in, maar even voor diegene die ee ...
Nee ik kreeg netjes een mailtje of ik wou verzetten dus dat heb ik gedaan!

5 jaar geleden

Ik ga 15 januari (hoop ik) naar bellyprint. Ben ook super nieuwsgierig

5 jaar geleden

Ik heb 21 Januari een afspraak bij Gravida. Ben heel benieuwd!

5 jaar geleden

Iemand een idee of dit in België ook ergens kan? Of Nederland maar vlakbij de grens?

5 jaar geleden

Ik ga begin februari ook naar bellyprint 😁

5 jaar geleden

16 Jan een afspraak bij bellyprint. Zie enkel mooie en positieve ervaringen bij ben!

5 jaar geleden

Ik heb 6 januari afspraak bij 3Dscan&print.😁 Ik heb het bij een vriendinnetje gezien en was onder de indruk. Ik ben totaal niet van de fotoshoots of gipsbuiken en dit wordt een onwijs mooie herinnering van de zwangerschap! 💙

5 jaar geleden

Ik wil dit ook graag😍😍 Volg nu Gravida op instagram en denk dat ik daar een afspraak ga maken. Bij hoeveel weken gaan jullie? Of heeft iemand nog aanraders in het zuiden van het land?

5 jaar geleden

Ik heb 13 februari een afspraak staan bij buikbeeld in Rosmalen.

5 jaar geleden

Jaaaaa ik heb dit gedaan! Ook met gipsbuik van mijn eerste zwangerschap. Vond het ook spannend of het wel zou lukken maar ben dolgelukkig met het resultaat! Je ziet de gipsbuik helemaal niet. Wel heb ik door de gipsbuik gekozen voor een hand voor mijn borsten, hierdoor werd het mooier. Bij mijn 2e beeldje (laat ik maken van de echte buik in februari) ga ik kiezen voor een andere houding.

5 jaar geleden

Waar kun je dit in Limburg laten doen?

5 jaar geleden

Waar kan je dit doen in zuid Holland? Dichtbij Rotterdam

5 jaar geleden

Heel erg mooi zeg! Fotoshoot zoe ik niet echt zitten. Maar dit lijk me echt een hele mooie herinnering. Hoe ver moet je zijn om het mooiste resultaat /beeld te krijgen?