67 Reacties

4 jaar geleden

Mijn tip: Koop een heerlijke brede, lange sjaal 👍🏼

4 jaar geleden

Ik heb een one size teddy jas. Heb hem al een tijdje, op de groei gekocht ivm zwangerschap. Eerst verzoop ik er in maar nu is er niet veel ruimte meer over 😅

4 jaar geleden

Marktplaats en dan wassen of bonprix is ook goedkoop

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van de h en m was toen der tijd in de uitverkoop voor 20 a 30 euro ongeveer. Niet heel bijzonder maar zeker ook niet lelijk en ik kan hem nu weer aan =)

4 jaar geleden

Reactie op Marit92

Mijn tip: Koop een heerlijke brede, lange sjaal 👍🏼
Jep! Zo doe ik t ook. Jas open en een dikke lange brede sjaal. Het is met die waterkou en wind nu wel iets minder behaaglijk maar ik vind t ook een goed alternatief. Vooralsnog red ik het er mee ☺️

4 jaar geleden

C&A hebben ook veel jassen voor een prima prijs. Koop daar eigenlijk nooit wat maar nu een mama jas gekocht waar je ook je baby in kan dragen als hij/zij er is. Multifunctioneel dus :)

4 jaar geleden

Ik heb deze al even: https://www.bonprix-fl.be/product/lange-zwangerschapsjas-met-wol-donkerrood-zwart-gemeleerd-934788/?size=262250863&promo= Hele fijne en mooie jas vind ik 😁 met ritsen aan weerszijde om nog meer ruimte te geven bij je buik

4 jaar geleden

Vooordat de lockdown was ingegaan had ik bij primark een oversized jas gehaald, en gelukkig maar op tijd, want ik pastte niet meer in me jassen. Helaas kan je daar dus niet online bestellen, maar ook zeker betaalbaar was het €40,- Je kan eventueel bij wehkamp kijken, en h&m heeft nu ook veel sale Succes

4 jaar geleden

Ik heb eentje via marktplaats gekocht 20 euro 👌🏼

4 jaar geleden

Bonprix! Ik heb een heerlijk warme jas met extra inzetstuk voor de zwangere buik, én met inzetstuk om je baby eronder te dragen in een draagzak! Was €60, supertevreden van.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Dnnies

Ja deze heb ik ook en zit heerlijk en ruim zekker met maatje meer

4 jaar geleden

Jep! Zo doe ik t ook. Jas open en een dikke lange brede sjaal. Het is met d ...
Dit doe ik ook! Dikke trui aan dikke sjaal jas open en gaan!

4 jaar geleden

Bonprix heeft ook mooie niet al te dure jassen. Ik heb zelf een jas van noppies. Die was wel aan de dure kant al vind ik het zelf.

4 jaar geleden

op marktplaats staan soms mooie! bonprix, c&a.

4 jaar geleden

Ik heb zulke jassen, knopen zitten boven m'n buik dus kunnen gewoon dicht. Lekkere sjaal erbij aan als het echt koud is en klaar 😄

4 jaar geleden

Reactie op Dnnies

Dit is een hele mooie! Helaas in alledrie de kleuren in maat 34 niet leverbaar momenteel ☹

4 jaar geleden

Ik draag een teddy jas, die knoop zit boven mn buik

4 jaar geleden

Ik loop in een jas van mijn vader 😅 maat XXL. Niet omdat hij dik is maar gewoon een hele grote kerel 😅

4 jaar geleden

Ik heb een paar weken geleden geïnvesteerd in een goede mooie draagjas van Wombat & Co (Wallaby 2.0). Is prijzig, maar kun je als gewone jas gebruiken en als zwangerschapsjas of draagjas (buik of rug) met een tussenstuk. Een jas die ik nog wel een seizoen (of meer) mee kan dus! En anders weer verkopen op marktplaats. Misschien staan ze daar ook wel 2e hands in je maat. Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb een jas van mijn mama gekregen, was te groot voor haar, en past nu goed 😅 ook zo een manteljas met een riempje en maar 3 drukknoppen.