15 Reacties
5 jaar geleden
Ik kom niet uit de buurt, maar ben enkele weken geleden wel gestart met zwangerschapszwemmen. Hier is dat 1 uur per week. We beginnen altijd met baantjes zwemmen en doen daarna verschillende oefeningen om je spieren soepel te houden/trainen. Het zijn hele laagdrempelige oefeningen waar je ook echt geen goede conditie voor nodig hebt. Het fijne van het zwangerschapszwemmen vind ik dat je eindelijk eens iets "sociaals" mag doen met vrouwen die hetzelfde meemaken.
5 jaar geleden
Ik zwem op donderdag in het inge de Bruin zwembad in Barendrecht. Vlak bij de ikea. Ik vind het ideaal. Lekker warm water. 馃槀
5 jaar geleden
Heb het bij mijn vorige zwangerschap een paar weken gedaan aan het eind van de zwangerschap omdat ik toen niet meer anders kon sporten. Heb dit toen gedaan bij de zevenkampse ring in zevenkamp maar dat is wat uit de richting voor jouw vanuit zuid
5 jaar geleden
Reactie op Alll
Oeh ja dat is wel een beetje uit de richting, vond je het wel fijn?
Ja was lekker heb het maar 3 weken kunnen doen en had en grote zware buik wat ik wel merkte met sommige oefeningen
5 jaar geleden
Reactie op Alll
Oeh klinkt goed! Moet je daar van te voren reserveren? Is het een grote gro ...
Ja je moet best ver van tevoren al inschrijven. Maar je kunt je ook heel makkelijk weer afmelden. Door corona mogen er 12 personen tegelijk zwemmen. In vind dat een prima groepje. En er vallen er ook een aantal af als ze bevallen zijn natuurlijk. 馃槀