71 Reacties
5 jaar geleden
Hier kun je ook een aantal boxen vinden en aanvragen
https://www.24baby.nl/shoppen/gratis-babydozen/?gclid=Cj0KCQjwncT1BRDhARIsAOQF9LkQP9GMIqELKjUuU-mwJ3K48z2VhPPlcThcrff3aHzv3rQwkJKVZXQaAretEALw_wcB
5 jaar geleden
Reactie op Lynn24
Babydump
Ja die vond ik ook erg leuk en er zat geen reclame bij
5 jaar geleden
Ik vond de tas van kruidvat met name handig. Ze hebben een pak luiers, billendoekjes, badschuim.
Die van prenatal, babydump en blokker zijn ook wel leuk. Meer folders en bladen.
Bij mijn dochter (nu 2) zat er een flesje van Philips avant in één van de boxen en in de andere een klein difrax flesje. Deze keer helaas niet.
Het voordeel van de boxen is, is dat er kleine verpakkingen in zitten die handig zijn. En anders folders met informatie.
5 jaar geleden
Reactie op An-
Deze krijg je al eerder!
Ik heb die van de Kruidvat ook al aangevraagd maar ook begrepen dat je die pas later krijgt! Heb jij een ophaalbewijs of iets gekregen?
5 jaar geleden
In België heb ik bij de gynaecoloog die van babyboom en de roze wolk gekregen. Ik ben twee flesjes rijker. Er zat ook een fopspeen, proefpakket pampers van Boni, billendoekjes en dermocrem staaltje bij. Ik kan me ook een gratis noukies pyjama bestellen. Tof! Die van Kruidvat en ALDI heb ik nog niet geprobeerd.
5 jaar geleden
Ik las ergens op internet dat de zwangerschapsbox bij etos verhuist is naar blokker. Ik heb zwangerschaps box gehaald bij blokker, prenetal en babydump 😊
5 jaar geleden
Ik heb die van de Kruidvat ook al aangevraagd maar ook begrepen dat je die ...
Ik had die van kruidvat ook een week of 2 geleden denk ik aangevraagd. Dacht ook dat je die pas met 7 maanden kreeg, maar eergisteren een mail gekregen dat ik hem kon ophalen. Alleen daar nog geen tijd voor gehad.