71 Reacties

5 jaar geleden

Prenatal blije doos is leuk😁

5 jaar geleden

Babydump

5 jaar geleden

Zwangerschapsbox van etos zaten babydoekjes speen en een lotion in. Voor de rest 4 zwangerschapamagazines als je dat leuk vond. Je wordt wel meteen gebeld of je niet een abo wilt op een van de bladen dat vond ik wel irritant

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van de blokker verder lukt t me echt niet om ze aan te vragen bij de etos bijvoorbeeld zou niet weten hoe ik dat moet doen

5 jaar geleden

Reactie op Lynn24

Babydump
Ja die vond ik ook erg leuk en er zat geen reclame bij

5 jaar geleden

Ik vond de tas van kruidvat met name handig. Ze hebben een pak luiers, billendoekjes, badschuim. Die van prenatal, babydump en blokker zijn ook wel leuk. Meer folders en bladen. Bij mijn dochter (nu 2) zat er een flesje van Philips avant in één van de boxen en in de andere een klein difrax flesje. Deze keer helaas niet. Het voordeel van de boxen is, is dat er kleine verpakkingen in zitten die handig zijn. En anders folders met informatie.

5 jaar geleden

Reactie op IngeEveline

Ik vond de tas van kruidvat met name handig. Ze hebben een pak luiers, bill ...
Klopt het dat je die van kriuidvat pas met 7 maanden krijgt?

5 jaar geleden

Reactie op Jkeizer

Klopt het dat je die van kriuidvat pas met 7 maanden krijgt?
Deze krijg je al eerder!

5 jaar geleden

Reactie op Monolo99

Zwangerschapsbox van etos zaten babydoekjes speen en een lotion in. Voor de ...
Heb je toevallig een link van waar je deze kunt aanvragen?

5 jaar geleden

Reactie op An-

Deze krijg je al eerder!
Ik heb die van de Kruidvat ook al aangevraagd maar ook begrepen dat je die pas later krijgt! Heb jij een ophaalbewijs of iets gekregen?

5 jaar geleden

In België heb ik bij de gynaecoloog die van babyboom en de roze wolk gekregen. Ik ben twee flesjes rijker. Er zat ook een fopspeen, proefpakket pampers van Boni, billendoekjes en dermocrem staaltje bij. Ik kan me ook een gratis noukies pyjama bestellen. Tof! Die van Kruidvat en ALDI heb ik nog niet geprobeerd.

5 jaar geleden

Reactie op An-

Heb je toevallig een link van waar je deze kunt aanvragen?
Ik kan die van de etos ook niet zo snel vinden idd.

5 jaar geleden

Ik heb nu die van de blokker, babydump, en van de prenatal wordt opgestuurd dus ben benieuwd. Ik vind die van de blokker en van de babydump er mooi. In die van de blokker zit ook heel veel boekjes en info. 😊

5 jaar geleden

Ik las ergens op internet dat de zwangerschapsbox bij etos verhuist is naar blokker. Ik heb zwangerschaps box gehaald bij blokker, prenetal en babydump 😊

5 jaar geleden

Geen 1... je verkoopt je gegevens gratis en krijgt alleen maar folders en spam

5 jaar geleden

Kun je deze gewoon aanvragen ?

5 jaar geleden

Reactie op Epsilon

Ik kan die van de etos ook niet zo snel vinden idd.
Etos geeft geen boxen meer. De Blokker heeft het overgenomen

5 jaar geleden

Ja die vond ik ook erg leuk en er zat geen reclame bij
Welke is van de babydump?

5 jaar geleden

Ik heb die van de Kruidvat ook al aangevraagd maar ook begrepen dat je die ...
Ik had die van kruidvat ook een week of 2 geleden denk ik aangevraagd. Dacht ook dat je die pas met 7 maanden kreeg, maar eergisteren een mail gekregen dat ik hem kon ophalen. Alleen daar nog geen tijd voor gehad.