12 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring mee, dus kan je niet helpen! Maar hier ivm corona zijn er zijn zwangerschapscursussen helaas

5 jaar geleden

Met de coronatijd is het heel moeilijk om iets te kunnen doen nu, België telt tot nu toe veel besmetting dus zal het niet wagen om iets te doen. Hou het rustig aan, buiten wandelen doet ook heel wat. Veel succes

5 jaar geleden

Ik doe zwangerschapsyoga (wel in NL), maar die bieden ook live lessen online aan. Wellicht een yogaschool bij jou in de buurt ook? Je kan bij ons ook fysiek naar de les (zeer beperkt plek ivm de maatregelen), dat vind ik persoonlijk wel fijner, maar in deze gekke tijden is online ook best een goede optie! Ik vind het leerzaam om te doen, zowel voor je houding, ademhaling als info over bijvoorbeeld je bekkenbodem enzo.

5 jaar geleden

ik zit nu al thuis.. vanwege corona is buitenhuis activiteiten haast niet mogelijk. Maar wel bijv rondje wandelen. en lekker genieten van je rust! videoland en netfix zijn mijn beste vriend haha.

5 jaar geleden

Ik ben bezig met zwangerschapsyoga in Hasselt via Colruyt academie. We zijn maar met 4 in de groep, alles super goed georganiseerd, ik vind het echt een aanrader.

5 jaar geleden

Ik werk nog maar ik gebruik een app om yoga te doen. Is zeer ontspannend

5 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Ik werk nog maar ik gebruik een app om yoga te doen. Is zeer ontspannend
Welke app gebruik je hiervoor?

5 jaar geleden

Hier in Amsterdam heb je OneFit of Classpass. Je kan dan bij bijna alle sport en yogascholen sporten. Dit wil ik komende maand gaan doen om te kijken wat een fijne plek is. Daarna eventueel overstappen naar een vaste fijne plek.

5 jaar geleden

Hier in Brabant zijn veel activiteiten júíst gestopt vanwege de covid maatregelen. Als er al iets is is het online..... Heb t zelfde probleem. Mag niet werken. ( werkend in de zorg. Ben zelf ook Risico groep. Geen afstand en bescherming mogelijk . ) Dagen duren lang...

5 jaar geleden

Reactie op plien306

Hier in Brabant zijn veel activiteiten júíst gestopt vanwege de covid maatr ...
Met de huidige persco in NL mag je sowieso niet meer in groepsverband sporten. Enkel buiten. Of Max 4 pers.

5 jaar geleden

Ik ben vorige week begonnen met zwangerschapsyoga. Twee keer in de week, dinsdags online (wel live) en zaterdags bij goed weer buiten (normaal gesproken niet natuurlijk maar door de huidige omstandigheden, persoonlijk vind ik het wel lekker buiten goed aangekleed lekker frisse neus) anders ook online of soms vrijdag als het dan mooi weer is. Ik ben erg tevreden veel prettiger dan de gewone yoga en veel tips voor ontspanning en ademhalingsoefeningen voor tijdens de bevalling ook al. Hoe juist op te staan zonder je rug over te belasten met de groeiende buik ed erg bruikbare info en ondanks dat het dus grotendeels via video is heb je toch de interactie via chat of over whatsapp met de instructrice.

5 jaar geleden

Reactie op Muri16

Ik ben vorige week begonnen met zwangerschapsyoga. Twee keer in de week, di ...
Via welke yoga aanbieder/school doe je dit?