Zwangerschapsjeuk

1-Willeke
4 maanden geleden
Volgen
Hebben meer mensen last van zwangerschapsjeuk? Ik word er helemaal gek van! Met name mijn buik, borsten benen en onderrug. Iemand tips? Of ben ik helaas een uitverkorenen? 😜
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Siina
4 maanden geleden
Ik heb er momenteel nog helemaal geen last van, maar las laatst wel dat je die plekken kan inwrijven met een voedende creme/bodylotion en dat dat kalmerend zou helpen.. en het is sowieso ook goed om je huid wat te voeden 👍
  • Rapporteren
Jelise
4 maanden geleden
Aloë Vera crème hielp hier bij de vorrige zwangerschap goed
  • Rapporteren
MamaDragon
4 maanden geleden
Buik en borsten kriebelen inderdaad goed, maar niet constant
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Hier ook een boffert 😉 bij mijn vorige zwangerschap ook en op dezelfde plekken (buik, borsten, nek en dijen). Bij mij helpt een creme van de aptoheek. Schrijf t vast niet goed maar iets van cetamagarol met 20 procent vasaline.
  • Rapporteren
Dolly27
4 maanden geleden
Meen je! Ik denk al wat is dit nu weer.. blij te lezen dat het dus met de zwangerschap te maken heeft!
  • Rapporteren
1-Willeke
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hier ook een boffert 😉 bij mijn vorige zwangerschap ook en op dezelfde plekken (buik, borsten, nek en dijen). Bij mij helpt een creme van de aptoheek. Schrijf t vast niet goed maar iets van cetamagarol met 20 procent vasaline.
Ik ga vandaag op pad om te kijken naar wat cremes😉
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Reactie op 1-Willeke
Ik ga vandaag op pad om te kijken naar wat cremes😉
Succes, het is om gek van te worden 😉
  • Rapporteren
1-Willeke
4 maanden geleden
Het is gelukt ik heb weleda zwangerschapsolie gehaald! Na 30 min ging de jeuk weg😍 hemels!
  • Rapporteren
Veggieburger
4 maanden geleden
Dat is de huid die uitzet....en smeren maar!!
  • Rapporteren
Hummel92
één maand geleden
Ooh ik wordt er ook GEK van vooral borstel, buik, en onderging. Ben ook aan het smeren met olie elke ochtend maar gaat niet helemaal weg
  • Rapporteren
Lynn24
één maand geleden
Mentholgel of koelzalf... is een vervelende zwangerschapskwaal inderdaad😏
  • Rapporteren