8 Reacties

3 jaar geleden

Dat durf ik niet te zeggen. Maar een vriendin van mij had het ook en die smeerde iedere dag haar buik en gezocht in met Bio Oil huidolie. Scheelde tegen de striae en haar zwangerschapsmasker werd snel minder, dus misschien helpt het preventief ook wel. https://www.bol.com/nl/p/bio-oil-huidolie-125-ml/9200000005139117?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Ik heb het in mijn vorige zwangerschap gehad rond 8 maanden en trok pas na een jaar weg!

3 jaar geleden

Reactie op LC Dijkstra

Ik heb het in mijn vorige zwangerschap gehad rond 8 maanden en trok pas na ...
Kwam dit ineens opzetten? Of had je die week in de zon gezeten?

3 jaar geleden

Ik heb het nog steeds van de eerste zwangerschap. Onze dochter is nu 2,5. Zoveel heb ik toen niet eens in de zon gezeten... dus erg vervelend. Ik heb het vooral op mijn voorhoofd en “snor”

3 jaar geleden

Goed smeren met spf, elke dag zelfs als de zon niet schijnt! Ik gebruik zonnebrand van Biodermal speciaal voor het gezicht na mijn dagcrème. Dat zou moeten helpen :)

3 jaar geleden

Heb veel zon gehad tijdens 1e zwangerschap (o.a. 3 hittegolven meegemaakt) in laatste 10 wk. Goed insmeren met een minimum factor 50. Heb er geen masker aan over gehouden. Normaal smeer ik met factor 10 in, lichte bleke huid, blond haar, verbrand niet of nauwlijks. Gelukje zeg maar....

3 jaar geleden

Reactie op Romyxxx

Kwam dit ineens opzetten? Of had je die week in de zon gezeten?
In de zon gezeten!! Deed ik wekelijks maar ineens enorme vlekken. Zoveel spijt gehad haha

3 jaar geleden

Mijn moeder heeft het gekregen met de zwangerschap van mij en die heeft het bijna 30 jaar later nog steeds. Het is wel iets genetisch denk ik, nu is mijn moeder ook echt een zonliefhebber. Goed insmeren. Ik vind het trouwens niet lelijk, maar misschien omdat ik haar niet anders ken. Haha