37 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even mij is altijld gezegt tot 12 weken foliumzuur slikken

5 jaar geleden

Reactie op Trotse Moeder

Ik volg even mij is altijld gezegt tot 12 weken foliumzuur slikken
Volgens mij mag je rond de 10 weken stoppen, maar kan sowieso geen kwaad er langer mee door te gaan

5 jaar geleden

Ik heb die al vanaf het begin.. ook in die capsules zit foliumzuur😊

5 jaar geleden

Ik ga deze van kruidvat ook halen. Slik nu nog de foliumzuur

5 jaar geleden

Deze slik ik ook vanaf het begin en ga ik ermee door de hele zwangerschap. Heb ik namelijk ook geslikt bij mijn eerste alleen toen die van davitamon. Maar die is even goed denk ik en een stuk goedkoper.

5 jaar geleden

Reactie op Annonim

Deze slik ik ook vanaf het begin en ga ik ermee door de hele zwangerschap. ...
Ja ik had davitamon foliumzuur met visolie ook maar vanwege de vitamines hoop ik dat t een goede overstap is

VRIEND

5 jaar geleden

Ik slik deze sinds ik zwanger ben. Hiervoor alleen foliumzuur en nu dus combi van vitaminen, foliumzuur en visolie.

5 jaar geleden

Ik ben nu pas met 12 weken moeten overstappen naar omnibionta of gasterelle (algemene vitamines) ik mocht kiezen tussen beide Alle vitamines zitten er in.

5 jaar geleden

Die visolie en vitamines zijn slecht. Ze zijn synthetisch en worden sterk door mijn verloskundige afgeraden. Vooral de drogisterij visolie capsules zitten vol met rotzooi.

5 jaar geleden

Zwangerschapsvitaminen zijn altijd goed. Gewone multivitaminen niet omdat daar teveel vitamine A in kan zitten.

5 jaar geleden

Reactie op CCC1234

Die visolie en vitamines zijn slecht. Ze zijn synthetisch en worden sterk d ...
Wat raadde ze jou aan dan? Ik slik nu die van Davitamon (zwangerschap). Maar gezondere tips zijn altijd welkom!

5 jaar geleden

Ik slik Davitamon mama compleet. Zit ook foliumzuur is maar is tegelijkertijd multi vitamine. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik deze volgens mij tot 4 maanden geslikt.. 😅

5 jaar geleden

Wat raadde ze jou aan dan? Ik slik nu die van Davitamon (zwangerschap). Maa ...
Natuurlijke zoals vitakruid. In gewone vitamines zit ook een goedkope variant van B12 die slecht wordt opgenomen door het lichaam en laat dat nou net nu zo belangrijk zijn. Dus nee niet alle vitamines zijn goed. Zoek maar eens op Google hoeveel extra rotzooi in Davitamon mama zit.

5 jaar geleden

Mijn gynaecoloog vond het helemaal prima dat ik gewoon de vitamine van de drogist slik. (Zelfs met een maagverkleining) Had eerst Davitamon, maar heb ze vergeleken met die vitamine van het kruitvat van jou plaatje (zeker de helft goedkoper) en je raad het al; exact dezelfde ingrediënten. Dus gebruik nu de kruitvat versie.

5 jaar geleden

Mijn verloskundige raadde davitamon of eigen merk multi aan. Als het echt zo slecht is, zouden ze het niet adviseren lijkt mij

5 jaar geleden

Ik neem omnibionta prenatal. Daar zit alles in wat je nodig hebt zeg gynaecoloog.

5 jaar geleden

Mijn verloskundige is orthomucelair deskundige dus dat is net andere kennis. Verder ben ik bekend met slechte vitamine opname dus heb ik zelf ook uitgebreid onderzoek gedaan. Zo’n B12 tekort wil je echt niet

5 jaar geleden

Heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige. Ze gaf aan dat als je gevarieerd dat je dan geen extra vitamines hoeft te slikken. (na 10 weken) dacht ook dat het nodig was maar blijkbaar geen must 😁

5 jaar geleden

Ik slik prena fem van orthica.

5 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

Heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige. Ze gaf aan dat als je gevari ...
Hetzelfde hier, maar toen ik zei dat ik geen vlees eet adviseerde ze om toch iets te nemen vnl omwille van ijzer. Zij raadde Vinalac aan. Met of zonder visolie was mijn keuze maar van die visolie is niets bewezen zei ze. Ik heb de standaard Vinalac zwangerschapsvitaminen gekocht.