37 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben nu pas met 12 weken moeten overstappen naar omnibionta of gasterelle (algemene vitamines) ik mocht kiezen tussen beide
Alle vitamines zitten er in.
5 jaar geleden
Reactie op CCC1234
Die visolie en vitamines zijn slecht. Ze zijn synthetisch en worden sterk d ...
Wat raadde ze jou aan dan? Ik slik nu die van Davitamon (zwangerschap). Maar gezondere tips zijn altijd welkom!
5 jaar geleden
Wat raadde ze jou aan dan? Ik slik nu die van Davitamon (zwangerschap). Maa ...
Natuurlijke zoals vitakruid. In gewone vitamines zit ook een goedkope variant van B12 die slecht wordt opgenomen door het lichaam en laat dat nou net nu zo belangrijk zijn. Dus nee niet alle vitamines zijn goed. Zoek maar eens op Google hoeveel extra rotzooi in Davitamon mama zit.
5 jaar geleden
Mijn gynaecoloog vond het helemaal prima dat ik gewoon de vitamine van de drogist slik. (Zelfs met een maagverkleining)
Had eerst Davitamon, maar heb ze vergeleken met die vitamine van het kruitvat van jou plaatje (zeker de helft goedkoper) en je raad het al; exact dezelfde ingrediënten. Dus gebruik nu de kruitvat versie.
5 jaar geleden
Ik neem omnibionta prenatal. Daar zit alles in wat je nodig hebt zeg gynaecoloog.
5 jaar geleden
Heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige. Ze gaf aan dat als je gevarieerd dat je dan geen extra vitamines hoeft te slikken. (na 10 weken) dacht ook dat het nodig was maar blijkbaar geen must 😁
5 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
Heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige. Ze gaf aan dat als je gevari ...
Hetzelfde hier, maar toen ik zei dat ik geen vlees eet adviseerde ze om toch iets te nemen vnl omwille van ijzer. Zij raadde Vinalac aan. Met of zonder visolie was mijn keuze maar van die visolie is niets bewezen zei ze. Ik heb de standaard Vinalac zwangerschapsvitaminen gekocht.