33 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben de swimtrainer. Rode band met een kikker erop. Ideaal ding! Ze liggen er half op hun buik in en kunnen dan zwemmen met de benen.
4 jaar geleden
Deze! Ideaal. Cherek’s KraulQuappen
Ze kan er zelfstandig mee rond dobberen en zelfs al vooruit mee komen zwemmen

4 jaar geleden
Reactie op Rebecca-1994
Deze! Ideaal. Cherek’s KraulQuappen
Ze kan er zelfstandig mee rond dobbere ...

Deze zijn in Nederland (nog) verboden: https://www.openbare-inspectieresultaten.nvwa.nl/productonderzoeken/opblaasbare-zwembandjes/kraulquappen
4 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Deze zijn in Nederland (nog) verboden: https://www.openbare-inspectieresult ...
Ze zijn niet ‘verboden’ 😛 Ik vind ze veel beter/fijner werken dan die irritante oranje vierkante zwembandjes. In ons zwemband zwemt iedereen ermee
4 jaar geleden
Wij gaan zondag op vakantie en hebben deze bij Decathlon besteld. Is tot 15 kg. Vind dr nog te klein voor normale zwembandjes

4 jaar geleden
14 maanden en hij zwemt al alleen! Ik vind deze echt fijn!! Heb ze ook voor onze oudste

4 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Wij gaan maandag op vakantie. Ik heb maar gewone bandjes gekocht. En we heb ...
We hebben inmiddels beide uitgeprobeerd. Het water is hier overal redelijk diep en dan vindt ik de band waarin ze kan zitten toch fijner dan bandjes. Er is niet echt een pierebadje waar ze in of uit kan lopen. Maakt denk ik wel uit of je kindje al los loopt of niet.
Hier loopt ze aan 1 handje maar nog niet los. In het meest ondiepe water hier kan ze met de band door het water heen lopen zonder ons. In het diepe water kunnen we haar bijvoorbeeld van papa naar mama heen en weer duwen. Of samen aan de band hangen en zo een beetje zwemmen.
4 jaar geleden
Reactie op Waiting
Welke zijn het?
Deze hoop dat je het kan zien’. Ik vind ze echt goud, mijn beide jongens 14 maanden en 2,5 jaar zwemmen alleen en mijn buurmeisje nu 2 jaar ook!!
Nee niet alleen alleen! Zijn er altijd bij maar ze drijven als ze de slag te pakken hebben alleen!

4 jaar geleden
Ik lees mee. Onze dochter loopt net en wil van alles zelf doen. We hebben haar gister weer in zo'n band gezet en daar werd ze eigenlijk helemaal niet blij van. Over 3,5 week gaan we naar Frankrijk met een leuk peuterbad dus daar heeft ze met zo'n band sowieso niks aan want dan kan ze nergens bij. Mijn zoontje gebruikte lang een puddle jumper maar ik denk dat ze daar nog veel te klein voor is ( middel te smal)...
4 jaar geleden
Reactie op Juttut
In ditzelfde licht, hebben jullie tips voor lopende dreumes 15 mnd maar van ...
Precies hetzelfde geval hier maar denk dat wij gewoon voor losse bandjes gaan... Die zwemband moet ze echt niet 😅