Hi mama's,
Mijn dochter heeft nu al ruim 2 jaar een puddle jumper om met zwemmen maar vroeg me af of een zwemvest niet fijner zit.
Iemand ervaring met een zwemvest?
Wij zijn overgegaan van puddle jumper naar zwembandjes om de armen. Dan merk je pas hoeveel ze moeten wennen zonder die jumper 😅 maar nu zijn ze veel vrijer in het water vind ik!
Wij zijn overgegaan van puddle jumper naar zwembandjes om de armen. Dan mer ...
Oh echt. Vind je die niet afzakken? Het is wel beter voor als ze straks op zwemles gaan ja.. Eigenlijk helemaal niet over nagedacht normale bandjes haha
Oh echt. Vind je die niet afzakken? Het is wel beter voor als ze straks op ...
Nee hoor al ligt het ook wel aan type bandjes
Die van de action zakten wel af en liepen gauw leeg. Wij hebben nu gewoon van die fel oranje. Die blijven top zitten
Ik heb ze ook van decathlon gehad. Die bandjes zijn gevoerd met stof vanbinnen. Ook fijn!
Wij zijn overgegaan van puddle jumper naar zwembandjes om de armen. Dan mer ...
Mee eens. Zo doen wij het ook. Soms ook een tijdje zonder bandjes, om haar echt een goed gevoel te geven wat ze moet doen met haar benen/armen. Uiteraard zwem ik er dan naast en houd haar vast waar nodig.
Zwemvest geeft echt weinig ‘gevoel’ in het water, puddle jumper ook maar een tikje meer. Uiteindelijk wil je ze zonder hulpmiddel het water in hebben, dus zou zelf nooit kiezen voor een vest. Veel zwemplezier!