7 Reacties

vorige maand

Wij hebben geen afspraak staan bij het cb dus geen idee wanneer mijn zoon hem gaat krijgen. Denk pas bij 4j 🤔. Ben er ook niet zo mee bezig om hem dan voor te bereiden erop 🙈 dus als ie zo'n test moet doen gaat hij er blanco in.

vorige maand

Reactie op Annumariej

Wij hebben geen afspraak staan bij het cb dus geen idee wanneer mijn zoon h ...
Ja, het ding is wij spreken thuis praktisch altijd arabisch, dus ik moet hem wel voorbereiden hierop🥴

vorige maand

Reactie op molOfOneBoy

Ja, het ding is wij spreken thuis praktisch altijd arabisch, dus ik moet he ...
Oooh ja dan is dat wel handig! Het gaat uiteindelijk natuurlijk om het herkennen en goed zien ervan maar denk dat het voor jullie dan inderdaad wel handig is om de vormen goed te kunnen benoemen voor het gemak 😊.

vorige maand

Bij ons was het inderdaad die kaart en werd er ook van tevoren aangegeven om de figuurtjes te oefenen zodat ze het inderdaad goed konden benoemen. Beide onze dochters vonden het na 3 figuurtjes wel goed en gingen toen zeggen dat ze het niet konden zien maar gelukkig prikte de arts hier wel doorheen en na veel stimulans hebben ze het toen wel afgemaakt. Ik weet niet of je er veel aan kunt doen te voorkomen dat hij gaat saboteren. Je zou het wel van tevoren kunnen aangeven dat hij dit thuis met oefenen van de figuren bewust doet.

vorige maand

Ik zou me er eerlijk gezegd niet te druk om maken. Consultatiebureau heeft wel ervaring met dat soort dingen en als ze dat niet hebben dan de oogarts wel die je dan als doorverwijzing gaat krijgen. Onze zoon zei ook iets anders dan op het plaatje stond. Tja, mijn man en ik zijn allebei brildragend. Uiteindelijk bleek hij prima ogen te hebben bij de oogarts en was het vermoeidheid of uitproberen en expres wat andere antwoorden geven.

vorige maand

Wij hebben het gehad gisteren. mijn zoontje noemde wel iets anders op maar wel elke keer het zelfde woordje waardoor het gwn prima was. Dus huisje noemde hij huisje, de vierkantje noemde hij dak. De cirkel noemde hij een letter o. de appel was een appel. En dat was gewoon prima omdat hij dus elke keer hetzelfde zij bij het plaatje. Ik denk dat ze ook wel ervaring hebben met dit soort situaties

2 weken geleden

Bij ons kreeg mijn dochter ook de kaart met figuurtjes in haar hand zodat ze het figuurtje zelf kon aanwijzen of kon zeggen. En ik had met haar ook de andere oog test geoefend met de openingen aan de zijkant.