14 Reacties
4 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je dochter nexium krijgt? Heeft ze last van reflux?
Wij zijn sinds vorige weeek gestart met pepti ivm verdenking koemelkallergie. Het gaat goed met de krampjes alleen het spugen blijft erg veel. Ook water wat er met golven uit komt. Meteen na de voeding, ook al houden we haar een uur rechtop na de tijd. Maar ook pas 3 uren na de voeding. Overal legt ze een watervalletje neer.. gaat de hele dag door. Ik weet niet wat “normaal” is bij baby’s qua spugen
4 jaar geleden
Sprongetje denk ik. Mijn kleine spuugde vanmorgen de hele fles terug ik was zeik nat. Schrok me rot had ze nog nooit gedaan. Ze spuugde wel altijd wat omdat ze dan druk is maar dit had ik nog niet meegemaakt. Ook doet ze sinds vandaag moeilijk met fles drinken (laat de helft staan) of loopt te huilen. Gister was dit nog niet zo dus ik denk dat ze bij ons in een sprong zit
4 jaar geleden
Reactie op DemiDonnaDide
Sprongetje denk ik. Mijn kleine spuugde vanmorgen de hele fles terug ik was ...
Hier echt precies hetzelfde! Drinkt ook veel minder. Is wel gewoon alert en blij. Maar vandaag eindelijk wat meer gedronken, maar 2 uur daarna kwam het er in golven weer uit. En nu heeel veel slapen. 🙈
4 jaar geleden
Hier spugen ze ook opeens veel ze hebben (verborgen) reflux maar spugen nu meer maar ook wat lijkt op water....
Misschien toch sprong 3 wat dit veroorzaakt.
4 jaar geleden
Reactie op Fokjedijkstra
Mag ik vragen waarom je dochter nexium krijgt? Heeft ze last van reflux?
Wi ...
Ja verborgen reflux!
4 jaar geleden
Reactie op Fokjedijkstra
Sprongetje? Dan spuugt onze dochter ook ineens heel veel meer
Ik merk voor de rest helemaal niks aan haar.. bij vorige sprongetjes duidelijk wel
4 jaar geleden
Mijn zoontje spuugt nu ook ineens weer meer met 3 maanden (reflux was juist net onder controle), maar heeft hier duidelijk te maken met zijn beweeglijkheid. Hij is echt veel meer gaan bewegen met z’n hele lijfje en daardoor komt er ook weer meer omhoog.
4 jaar geleden
Heeft ze een groeispurt?
Osteopaat vertelde dat de draai van de maag dat niet voor kan en dus de klep tijdelijk weer open staat....
3 jaar geleden
Reactie op Lisanne11
Hoelang heeft dit geduurd bij jullie? Mijn dochter doet dit nu ook..
Het was eigenlijk na een week over! Denk door de hitte..
3 jaar geleden
Als mijn zoontje in een sprongetje zit komt er ook ineens heeel veel uit en wordt het spugen veel erger.
3 jaar geleden
Reactie op Lisanne11
Dronken jullie kindjes toen ook minder?
Ja echt een stuk minder!