3 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar.. Ons dochtertje slaapt nu al weken slecht. Alleen als ze tussen ons in ligt slaapt ze vaak goed. Maar ja dan slaap je zelf toch niet helemaal vast in. Heb hierdoor idd ook veel lichamelijke klachten en super moe. Veel sterkte nog de komende weken! En alvast succes met de bevalling.

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Dochter veel wakker in de nacht. Juist nu in deze periode dat je je rust echt nodig hebt. Miss wat hulp vragen van mensen om je heen? Mijn moeder komt aankomende week een nachtje slapen zodat ik overdag wat bij kan rusten. Erg fijn. Succes met de laatste loodjes we komen er wel doorheen 😀🥰

4 jaar geleden

Oooh zo herkenbaar. Hier nu 36 weken en ben er zooo klaar mee. Sta vermoeid op, weinig fut / motivatie en veel klachtjes. Weer halve dagen misselijk en overgeven, dat werkt ook wel demotiverend. En vooral gewoon heel erg weinig energie. Zelfs het verschonen van een luier kan ik enorm tegenop zien, of kortaf reageren op onze peuter (en direct erna spijt hebben). Eenmaal bezig met wat huishoudelijke klusjes kan ik best wat doen, maar beland dan wel weer met harde buiken of pijnlijke bekken of misselijkheid op de bank. En dan weer dat schuldgevoel omdat ik mij zo voel en te weinig doe. Mijn man vraagt ook constant wat er is, maar hoe leg je dit uit.. Ik ben gewoon moe en wil het liefst de hele dag netflixen in mijn bed.