8 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons al bijna een jaar heel tevreden over de Munchkin. Lekt alleen wat als ze hem op de grond gooit. Of als ze een slok neemt en het water bewust uit haar mond laat lopen 😜

2 jaar geleden

Hen kruidvat. Gaat goed behalve als hij op de grond gegooit wordt dan lekt hij maar lijkt me logisch

2 jaar geleden

Merk het ook af en toe bij de Munchkins inderdaad! Heb er nu een van de Etos en die lekt vooralsnog nog niet.

2 jaar geleden

Reactie op PepeTaco

Bij ons al bijna een jaar heel tevreden over de Munchkin. Lekt alleen wat a ...
Dit! Wanneer lekt jouw beker? Een beker die helemaal niet lekt is haast onmogelijk…

2 jaar geleden

Reactie op PepeTaco

Bij ons al bijna een jaar heel tevreden over de Munchkin. Lekt alleen wat a ...
Hier hetzelfde. Lekt alleen door de slag van op de grond te vallen een beetje.

2 jaar geleden

Reactie op Heusi

Dit! Wanneer lekt jouw beker? Een beker die helemaal niet lekt is haast o ...
Hij lekt hier als hij gewoon op de grond ligt, of op zn kop in de tas ligt. Maar ook als mn zoontje drinkt, er komt veel meer uit dan dat hij drinkt. Dat weet ik omdat het de eerste weken wel goed ging. Mn zoontje drinkt super goed uit een 360 beker. Dus niet dat hij te enthousiast zuigt ofzo.

2 jaar geleden

Wat ik doe als ik hem vul is me vinger op de dop doen zoals op de foto en dan even wat duwen en helemaal rond gaan zodat alle lucht er onder vandaan is, dan lekt hij bij mij niet. Ook kan het rubberen randje misschien niet goed zitten waar hij dicht gedraaid wordt? Misschien iets om te proberen Groetjes

2 jaar geleden

En voor in de tas gebruik ik deze doppen die zijn speciaal voor deze bekers