16 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Anouar
Hoi,
Ik heb eigenlijk hetzelfde.
Ik probeer mijn zoontje af te leiden met ...
Ja dat probeer ik ook! Ik geef hem speeltjes in z'n hand of inderdaad zingen maar dat werkt niet jammer genoeg
3 jaar geleden
Heb hetzelfde hier met mijn zoontje, al is het niet echt huilen maar eerder laten zien dat hij dit niet leuk vind. Ik probeer hem ook af te leiden met speelgoed of even zot doen. Ik denk dat dit een fase is waar elk kind door moet.
3 jaar geleden
Hij kan alleen nog niet goed recht op blijven zitten dus dat wel lastig. Maar ik kan het proberen!
3 jaar geleden
Ik zou proberen het aankleedkussen weer leuk te maken. Vaker erop leggen terwijl je niet gaat omkleden. Een spelletje, kietelen, een liedje, kiekeboe, spelen met knuffeltjes.
Hier zijn rompers en truien ook een ramp, maar als ik hem iets in zn handen geef of er een kietelspelletje van maak, is het een stuk gezelliger!
Ik heb een wandkastje boven de commode hangen en daar liggen wat spulletjes waar hij mee kan spelen: een leeg pakje billendoekjes, een leeg pakje luierzakjes, een tutteldoekje… puur vermaak!
3 jaar geleden
Reactie op Rvermol
Ik zou proberen het aankleedkussen weer leuk te maken. Vaker erop leggen te ...
Dat is een goed idee ja!! Dankjewel voor de tip😘
3 jaar geleden
Reactie op Rvermol
Hoe gaat het nu?
Wat lief dat je dat vraagt! Wij hebben hem de afgelopen dagen niet in z'n kamer omgekleed of luier verschoont. We gaven hem speeltjes in z'n hand en hebben er zoveel mogelijk de tijd voor genomen, wat jij ook al aangaf om te doen! Ook als hij even wilde rollen om op z'n buik te spelen lieten we het gaan en draaiden we hem daarna weer om, om hem aan te kleden. Dit heeft heel erg geholpen! Het duurde soms even een half uur maar nu vindt hij het een stuk minder erg! Alleen als hij echt moe is gaat hij jengelen maar het neerleggen is een wereld van verschil want hij gaat niet meer huilen. Nu doen we het op z'n kamer en dat gaat weer goed gelukkig 😁