10 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb binnenkort ook een acupunctuur behandeling staan om dezelfde reden als jij omschrijft.
Geen ervaring verder mee maar de acupuncturist zei dat het soms heel snel (met een halve dag) kan gaan of dat het niet zo veel uithaalt en alles daar tussenin natuurlijk 😅
Laten we hopen op het eerste 🤞🏻
4 jaar geleden
Als je lichaam er nog niet klaar voor is heeft zoiets geen zin.. dan krijg je juist vage krampen die niet doorzetten en heb je er alleen maar last van. Een groot kindje hoeft niet persee tot een moeilijke bevalling te leiden, gewicht zegt daarin niet zoveel. Wat meer zegt is of je goeie weeën hebt, de ligging van je kindje en jouw bouw van je bekken.
4 jaar geleden
Hi ik had dit bij mijn vorige bevalling gedaan omdat ik geen ontsluiting had, twee keer denk ik. Ik had daarna idd wat krampen gehad en ontsluiting/verstrijken gebeurde toen ook wel een beetje zodat ze konden strippen daarna maar ik was al rond de 40 weken ofzo uiteindelijk ingeleid overigens want zowel strippen als accupunctuur hielp niet de bevalling op gang krijgen, maar ik kreeg wel slopende voorweeen dagen achter elkaar zonder effect.. deze keer wacht ik alles rustig af tot week 41 en als ik dan ontsluiting heb mogen ze pas strippen zodat iets fitter de bevalling in ga. Echt bij accupunctuur denk ik baat het niet schat het niet. Maar strippen maakte alles erg onrustig.
Misschien dat ik de acupunctuur ook wel weer ga proberen gewoon om zeker te zijn dat de ontsluiting er is met week 41 😊 ik geloof wel echt dat het hielp daarin
4 jaar geleden
Ik heb vanavond de behandeling, vooral om te proberen de baby in te laten dalen. Vandaag 40 weken maar de baby wil niet indalen. Daarom kijken of acupunctuur werkt. Ook adviseerde ze mij nog naar een Chiropractor of haptonoom te gaan. Om te kijken of dat kan helpen bij de indeling. Ik ben benieuwd wat het gaat doen…
4 jaar geleden
Reactie op mamaart
Ik heb vanavond de behandeling, vooral om te proberen de baby in te laten d ...
Ja ik heb ook maar weer eens een mailtje gestuurd voor een afspraak te maken, tevens heb ik maandag een afspraak bij de de homeopaat in de hoop alles een beetje te bespoedigen en zodat het plan pas te strippen na 41 weken ook echt gaat lukken (ik had bij de tweede namelijk geen volledige indaling en strippen enzo lukte allemaal niet goed maar leverde wel een hoop kramp en ongemak op)
4 jaar geleden
Tegen mij is gezegd dat de acupunctuur meerdere keren gedaan moet worden (1 keer per week). Ik ga toevallig ook vandaag weer. En mocht het niet helpen om de bevalling op te wekken is het jammer. Ik vind het heel ontspannend