23 Reacties Nieuwste boven Ja ik heb er 1! Ik vind het wel iets verlichting geven!
Ja vd week gekocht, ik ben fan! Ik heb de buggy variant. Die past ook in de maxicosi!
Ja, heel blij mee!! Ons zoontje was altijd helemaal nat van het zweet als hij uit de maxicosi kwam, en nu niet meer! Echt heel fijn
Wij hebben er ook een leggen hem in de buggy en maxicosi, heb wel het idee dat het iets scheelt met dit warme weer🥵
Reactie op Kellynoahsam Wij hebben er ook een leggen hem in de buggy en maxicosi, heb wel het idee ...
Welke maat hebben jullie die zowel in de maxi cosi als de buggy past?
Reactie op Geranda Ja ik heb er 1! Ik vind het wel iets verlichting geven!
Super om te weten! Was net even gaan wandelen en kleintje was zo bezweet. Voelde me precies enorm schuldig hierom ☹️
Reactie op JanineJansen Ja vd week gekocht, ik ben fan! Ik heb de buggy variant. Die past ook in de ...
Ja zag ook dat er verschillende maatjes zijn 😊
Reactie op jamievn Super om te weten! Was net even gaan wandelen en kleintje was zo bezweet. V ...
Aah niet schuldig voelen!! Je doet er nu toch wat aan!
Reactie op Sascha1902 Welke maat hebben jullie die zowel in de maxi cosi als de buggy past?
Oh weet ik eigenlijk niet, hebben m al even🤗
Reactie op 19Maart2022 Ja, heel blij mee!! Ons zoontje was altijd helemaal nat van het zweet als h ...
Oh ideaal!
Reactie op Kellynoahsam Wij hebben er ook een leggen hem in de buggy en maxicosi, heb wel het idee ...
Top om te horen 😊
Reactie op Geranda Aah niet schuldig voelen!! Je doet er nu toch wat aan!
Ja idd!!
Ik ben meestal nogal sceptisch over door soort dingen, maar deze werkt dus echt.
Onze dochter zweet echt minder in de maxicosi. Niet helemaal droog hoor, maar het scheelt echt aanzienlijk.
Ik vind het prima werken maar de ‘universele’ maxi cosi inleg past helaas niet in onze maxi cosi 😩
Hier werkt het voor geen meter
Ik heb hem van vinted gekocht voor een prijsje
Tot een zekere temperatuur vind ik dat het wel werkt, geen bezweet ruggetje. Maar met dit soort temperaturen heeft hij daar alsof echt wel last van
Reactie op 19Maart2022 Ja, heel blij mee!! Ons zoontje was altijd helemaal nat van het zweet als h ...
Toppp heb hem vandaag besteld!