12 Reacties

3 jaar geleden

Nog eens extra zwieren in de machine? Ik heb 4 aerosleep matrasjes met die gaatjes zoals je zegt. Zodat de ene opligt en de andere kan gewassen en gedroogd worden. (Wel 2 kindjes die beiden met zo´n matrasje slapen)

3 jaar geleden

Ventilator erop? Als je een warmte ventilator/ kachel hebt die gebruiken? Of wij hebben in de badkamer een elektrische handdoeken rek. Daar doe ik hem ook wellis op om het sneller te laten drogen

3 jaar geleden

Föhnen?

3 jaar geleden

Bij mij is hij altijd zo droog als ik hem was. Ik hang hem gewoon buiten....

3 jaar geleden

Ik doe hem altijd gewoon in de droger😂

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Ik doe hem altijd gewoon in de droger😂
En hij komt er dan weer ‘normaal’ uit? Volgens het wasetiket mag het niet, zal niet zonder reden zijn lijkt me. In ieder geval dank voor alle tips. De uiteinden blijven best lang nat.. heb l extra kort programma gedaan etc. Denk dat ik voor het gemak maar een tweede ga bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op dedebebe

En hij komt er dan weer ‘normaal’ uit? Volgens het wasetiket mag het niet, ...
Jaa dat gaat eigenlijk wel gewoon goed! Maar dat doe ik dus ook omdat ik ook geen tweede heb. Het zal natuurlijk wel beter zijn dus denk dat ik ook een tweede ga bestellen hahah.

3 jaar geleden

Bij mij is dat ding echt binnen no time droog als ik hem uitgang.. alleen de randjes vaak nog mini beetje vochtig maar dat is niet zo erg

3 jaar geleden

Heb nog een tweed erbij gekocht. Toen ik er nog maar een had, heb ik hem een keer in de droger gedaan. Niet doen!! Bij mij is die een klein beetje gekrompen. Hij mag ook niet in de droger (logisch dat die krimpt dus) maar dacht probeer het eens. Niet doen dus voor wie dit nog gaat lezen. 🙂

3 jaar geleden

Misschien even extra drogen met de föhn ?

3 jaar geleden

Hier gister uit nood ook in de droger en niks aan de hand

3 jaar geleden

Reactie op dedebebe

Heb nog een tweed erbij gekocht. Toen ik er nog maar een had, heb ik hem ee ...
Inderdaad hier ook gekrompen in de droger 😅