11 Reacties

6 maanden geleden

Ik weet alleen niet hoelang de stang js

6 maanden geleden

Mijn advies zou een draagzak zijn. Lekker je handen vrij en je kindje kan bij juist dragen op de rug alles over je schouder mee kijken.

6 maanden geleden

heb je de Tule Spring al bekeken? Nadeel is dat hij niet super compact opgevouwen kan worden, maar altijd compacter dan de meeste wagens. Boswandelingen zijn wel een uitdaging met een buggy, de wagen is vaak echt heel veel fijner

6 maanden geleden

Dank jullie wel! Ik ga eens even kijken naar de Thule.

6 maanden geleden

Wij hebben de Thule Urban Glide 2, echt een topding. We hebben deze zelfs mee naar Costa rica genomen en op het strand en in de jungle gebruikt. Mijn vriend is 1.87m , voor hem is de hoogste stand prima (kan in 3 verschillende standen)

6 maanden geleden

Reactie op bliss89

Wij hebben de Thule Urban Glide 2, echt een topding. We hebben deze zelfs m ...
Wat goed om te lezen! Dank je wel voor je reactie!

6 maanden geleden

Easywalker Jackey XL, wij zijn er mega blij mee.

6 maanden geleden

Heb je weleens gehoord van de veer cruiser? Ook ideaal! Kinderen willen op deze leeftijd niet graag keer in de kinderwagen. Een bolderkar is dan veel interessanter

5 maanden geleden

Ik ben 1,85 en mijn man 1,95 en wij vinden deze buggy van Prenatal heel fijn. Wij lopen ook op bospaadjes, maar niet heel veel. Het is best prima. Wij vonden andere buggy's heel erg aan de prijs. Deze hebben we tijdens mazzeldagen oid met korting gekocht. https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-compact-buggy-5837421.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFTrcOM1RsXLKjw_DA0xR70G0&gclid=CjwKCAjwqMO0BhA8EiwAFTLgIBIvfJZnScPATgLNhn0lJLrqId4iDClX_odd_pENFR5s3RZHVLThKRoC48YQAvD_BwE

5 maanden geleden

@ts, heb je een keuze kunnen maken?