10 Reacties

3 jaar geleden

Waarom denk je dat ze het niet zou mogen?

3 jaar geleden

Vanaf 8 maanden mag je yoghurt geven 😊

3 jaar geleden

Zou uitkijken met soja, waarom geen normale magere yoghurt? Google maar eens baby's en soja.. zou het zelf niet aanraden.

3 jaar geleden

Reactie op Maddie95

Zou uitkijken met soja, waarom geen normale magere yoghurt? Google maar een ...
Hier gaan ze er toch vanuit dat je dan alle melk vervangt voor soja/haver whatever? Dat een keer een beetje toch niet erg is?

3 jaar geleden

Reactie op Jonna-D

Hier gaan ze er toch vanuit dat je dan alle melk vervangt voor soja/haver w ...
Dat weet ik uiteraard niet, dat is ieder haar keuze. Ze vraagt of haar kindje het mag.. mijn tip is om het niet te geven, ben er geen fan van. Ze kan altijd eens advies inwinnen bij het consultatiebureau.

3 jaar geleden

Vast wel! Maar omdat je niet graag koemelk producten geeft? Zou met soja indd wel oppassen. Wij geven de kokos yoghurt van Abbot & Kinney om af te wisselen met volle (koemelk) yoghurt.

3 jaar geleden

Reactie op Maddie95

Zou uitkijken met soja, waarom geen normale magere yoghurt? Google maar een ...
Mijn kinderarts raad ook geen magere yoghurt aan. Maar volle of anders halfvolle.

3 jaar geleden

Reactie op Femke338

Mijn kinderarts raad ook geen magere yoghurt aan. Maar volle of anders half ...
Onze kinderarts alleen magere yoghurt… of is dat omdat die van mij al volslank genoeg is? 😜 Zoals al gezegd je mag het gerust geven, alleen niet ter vervanging van normale opvolgmelk. Maar dat was je vraag ook niet. 😉

3 jaar geleden

Onze kinderarts alleen magere yoghurt… of is dat omdat die van mij al volsl ...
Misschien heeft het daar mee te maken. Onze meid is extreem prematuur, dus zeker niet groot of zwaar. En juist omdat ze de flessen vaak weigert gaf de kinderarts aan alleen volle producten te gebruiken, dus ook volkoren

3 jaar geleden

Alles met mate, dan zie ik geen probleem.