45 Reacties

4 jaar geleden

Zeker onze boxspring staat ook op bierkratten! Geleend bij een restaurant haha! Werkt prima. Bed staat lekker hoog en het kost niets.

4 jaar geleden

Ons bed is toevallig hoog genoeg, maar kun je bedklossen niet op Marktplaats krijgen of ergens huren? 😊 Dat scheelt wellicht!

4 jaar geleden

Wij hebben 8 bierkratten eronder staan. Bedverhogers met een boxpring vond ik toch eng. Dat bier komt aanstaande zomer wel op en het was nu toch in de aanbieding 🤣

4 jaar geleden

Ik kreeg de klossen vergoed van de zorgverzekering door de kraamhulp. Maar bierkratten werken prima!

4 jaar geleden

Mijn man maakt het zelf van hout: wij hebben een boxspring en daarvoor hebben ze geen verhogers die passen.

4 jaar geleden

Ik heb alles via duxxie besteld. Gratis huren en wordt gratis geleverd 😊

4 jaar geleden

Via medipoint kon ik de bed klossen gratis bestellen en word gewoon vergoed door de zorgverzekering… net als een douchekruk trouwens

4 jaar geleden

Reactie op Tiff_Katje

Mijn man maakt het zelf van hout: wij hebben een boxspring en daarvoor hebb ...
Wij hebben er ook zelf gemaakt van hout.

4 jaar geleden

Wij kunnen ze via de kraamzorg gratis huren.. Misschien eens navragen of dat bij jullie ook kan? 😊

4 jaar geleden

Bedklossen worden gewoon vergoed, al passen ze bij ons niet. Dus wij leggen gewoon een extra matras op ons bed va het logeerbed.

4 jaar geleden

Wij hebben onder elke poot een bier krat staan. Kost 1,50 per krat en je krijgt het terug als je ze terug brengt. Wij hebben een normaal bed dus 4 kratten was genoeg.

4 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Wij hebben onder elke poot een bier krat staan. Kost 1,50 per krat en je kr ...
En je kan trouwens gewoon je supermarkt bellen en vragen of je paar lege kratjes mag halen je betaald alleen het statie geld. Hebben wij ook gedaan

4 jaar geleden

Via medipoint kon ik de bed klossen gratis bestellen en word gewoon vergoed ...
Daar heb ik ook gratis zo'n pakket besteld met klossen, douchekruk en een rugsteun voor in bed

4 jaar geleden

Je verzekering vergoedt klossen toch gewoon?

4 jaar geleden

Wij hebben de oude matrassen nog op zolder liggen. Ook gebruikt toen onze dochter geboren werd. Deze hebben we onder onze eigen matrassen van de boxspring gelegd. Na deze kraamperiode gaan we ze wegdoen

4 jaar geleden

Een paar houten plankjes onder het hoofdeinde geschoven. Helpt ook 😅

4 jaar geleden

Vergoeding van bedverhogers gaat gewoon vanuit je basisverzekering. Waarom zou je er 20€ voor moeten betalen?

4 jaar geleden

Ik heb dus echt compléét gemist dat ze vergoed worden! Het is mij nooit verteld. Nou top! 👍🏼

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn man heeft blokjes hout op maat gemaakt 👍🏻

4 jaar geleden

Ik heb ze ook via medipoint, je mag ze een half jaar in je bezit hebben en wordt vergoed. Ik heb er 10. Ik heb ook meteen een douchekruk, een po, en een ruggensteun voor in bed meebesteld. De kraamzorg gaf dit ook aan bij de intake 👍🏻