9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een infrarood thermometer, ben ik heel tevreden over. Ik kan de jongste nog wel rectaal temperaturen en de thermometers wijken eigenlijk niet af van elkaar. Moet ik wel de infrarood thermometer op het voorhoofd richten. Zetpillen krijg ik er hier ook niet in. Is drama. Ik geef de beide kids nu sinaaspril drank. Doe ik in een klein laagje melk anders vinden ze het niet zo lekker.

2 jaar geleden

Ik gebruik al meer dan een jaar enkel de oormeter. Das ook makkelijk als je wil meten als ze slaapt

2 jaar geleden

Withings temporale thermometer is heel accuraat met een marge van 0,2. Dus als je bij 36,3 meet is het rectaal 36,5.

2 jaar geleden

Oorsmeer is beter, dat gebruikt de huisarts ook.

2 jaar geleden

Ik vind de oormeter van Philips echt heel prima. Kan in elk geval duidelijk koorts of verhoging aflezen (of bevestigen)

2 jaar geleden

Je hebt https://www.bol.com/nl/nl/p/braun-irt-6520-thermoscan-7-thermometer/9200000031635173/?Referrer=ADVNLGOO002028-S--9200000031635173&gad_source=1 Kan voor baby, peuter en volwassenen. Deze gebruikten we ook altijd in de ouderenzorg. En ik heb deze nu ook thuis voor mijn peuter

2 jaar geleden

Precies deze hebben wij ook thuis maar die is echt niet geschikt voor m’n peuter, dat ding past gewoon echt niet in z’n oor haha

2 jaar geleden

Precies deze hebben wij ook thuis maar die is echt niet geschikt voor m’n p ...
Ooh, hier past die prima in het oor. Wist je dat als je de bovenkant van t oor wat omhoog trekt, dat t beter in t gat kan? Zo meten wij ook in de zorg. Dat is de correcte manier hihi.

2 jaar geleden

Ooh, hier past die prima in het oor. Wist je dat als je de bovenkant van t ...
Ja zeker, kom zelf ook uit de zorg haha