17 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Gwenny11
Ik lees dat als je een i-size stoel kiest het verplicht is om achterwaarts ...
Klopt, voorheen mocht het vanaf 9 maanden. Maar de nieuwe stoeltjes zijn vanaf 15 maanden. Ik heb toevallig gelezen dat het een paar jaar leden zelfs erover ging om het tot 2 jaar zelfs te verplichten :o
3 jaar geleden
Wij hebben in de tweede autostoel de stoel van de Hema. Prijs erg gunstig en kan voor en achteruit gebruikt worden :) kan met de gordels bevestigd worden! Bevalt hier erg goed! In die stoel mogen ze al vanaf geboorte vervoert worden
3 jaar geleden
Reactie op Ellen_1993
Wij hebben in de tweede autostoel de stoel van de Hema. Prijs erg gunstig e ...
3 jaar geleden
Reactie op dedebebe
Is dat deze toevallig?
https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-on ...
Ja! Deze hebben wij😊
3 jaar geleden
Bij sommige autostoeltjes heb je geen base nodig voor de isofix. Wij hebben de maxi cosi axissfix. Hier zit de isofix gewoon op
3 jaar geleden
Wij hebben in de auto waar hij vrijwel dagelijks in vervoerd wordt de Maxi-Cosi Mica, is 360 graden en hierin zit hij achterwaarts. Is ook met Isofix. Voor de tweede auto waar hij eens per maand in zit hebben we de Maxi-Cosi Priori SPS. Hier in zit hij wel vooruit maar dit is het veiligste voorwaartse stoeltje dat er is. Auto is een 3 deurs dus achterwaarts is door zowel ruimtegebrek als hem in de stoel moeten zetten vrijwel onmogelijk. Ik snap dat achterwaarts zitten veiliger is en aangeraden wordt maar als je het zo bekijkt zou je in een auto uit bijvoorbeeld 2013 ook geen meter meer moeten rijden. Deze had immers in 2013 een 5 sterren veiligheids beoordeling maar krijgt met de hedendaagse maatstaven 0 sterren.