De afgelopen dagen dacht ik steeds dat onze baby (bijna 8 weken oud) oververmoeid was. Ik kreeg hem overdag maar moeilijk aan het slapen, wat resulteerde in een huilerige baby in de middag/namiddag.
Vandaag heb ik echt heel erg mijn best gedaan om hem overdag te laten slapen, en wat denk je: hij heeft gewoon van 12:30 tot 15:00 uur geslapen! Heb hem zelfs om 15:00 uur wakker gemaakt omdat er anders wel erg veel tijd tussen twee voedingen ging zitten (ik geef borstvoeding op verzoek).
De rest van de middag is hij nu mega slaperig. Na de voeding van 15:00 uur viel hij weer in slaap en naast nog een voeding om 17:30 heeft hij vrijwel alleen maar geslapen, nu ook nog. Ik weet niet wat ik meemaak 😅
Is dit normaal? Komt dit omdat hij eindelijk een keer goed bijtankt? Ik ga me bijna zorgen maken omdat hij zoveel slaapt ineens!
Onze baby is bijna 9 weken oud en drinkt 150cc , daarnaast geef ik hem zijn laatste fles om 22:30/23:30 en slaapt hij door tot 06:30 / 07:00 overdag slaapt hij niet veel , verschilt per dag omdat hij zelf erg actief is en heel veel aandacht wilt en wilt kijken 👀
Hier gaat het een beetje om en om zo. Ene dag erg wakker, niet willen slapen. Andere dag zo moe dat hij bijna de hele dag slaapt. Ik accepteer maar dat dat voor nu zijn ‘ritme’ is. Hij is wel iets jonger nog, bijna 6 weken