Hoii
Valt het jullie ook op dat hoe verder je in de zwangerschap komt hoe vaker de baby de hik heeft?
Ik ben 34+3 en gisteren en vandaag is het echt extreem, denk dat ze gisteren 6 keer de hik gehad heeft. Vannacht ben ik 3 keer wakker geworden dat ze de hik had. En nu heeft ze alweer de hik😅 is dat niet extreem vaak? Of herkennen jullie dit dat het later in de zwangerschap vaker gebeurd?
Jaa klopt. Ik ben 32 weken en elke ochtend heeft de baby de hik en totaal op de dag zo'n 4x en ook wel lang aanhoudend. En hoe het komt geen idee ja doordat die drinkt maar zo vaak daarde hik van krijgt haha
Hier heeft de kleine ook echt vaak de hik, ook soms meerdere keren per dag. De verloskundige zei dat ze alleen maar goed aan het oefenen is met drinken, wellicht iets te gulzig waardoor ze de hik krijgt haha. Maar was helemaal niet erg, juist goed zelfs.
Ik lees echt overal van iedereen dat de baby een paar keer per dag de hik heeft...(en dat ze dat veel vinden). Mijn baby heeft soms elk uur wel de hik!😵 en dit is eigenlijk al een tijdje zo... ik probeer mij te focussen dat ze haar spiertjes aan het trainen is en dat het alleen maar goed is😅
Ik heb t totaal 3x gevoeld mijn hele zwangerschap terwijl ik wel bijna alles voel en een heel druk mannetje heb. Vraag me dan ook af of dat wel goed is🥴
Ik maak me er zeker niet druk om, ik weet dat het een goed iets is. Maar vind het opvallende dat het aan het einde steeds meer lijkt te worden 😂 of ik voel het beter omdat de baby steeds minder ruimte heeft dat kan natuurlijk ook.
Herkenbaar! Hier ook veel de hik. Ik vind het altijd wel schattig🥰
Het is zeker schattig 🥰 behalve als ik een volle blaas heb😂 ze ligt helemaal ingedaald en haar gehik voel ik in me blaas en dat is irritant als je moet plassen 😂
Ah ja, dit heb ik ook! Vaak meteen nadat ik iets heb gegeten of gedronken, misschien omdat hij dan vruchtwater proeft en gaat drinken? Ik denk wel een stuk of vijf keer per dag idd...
Hier ook, vorige zwangerschap had m'n dochter het ook en toen zei de verloskundige idd door oefenen met drinken, en dat ze het na haar geboorte ook veel zou krijgen waarschijnlijk en dat klopte! En nu weer zo veel hikken met deze zwangerschap