16 Reacties

3 jaar geleden

Jaa klopt. Ik ben 32 weken en elke ochtend heeft de baby de hik en totaal op de dag zo'n 4x en ook wel lang aanhoudend. En hoe het komt geen idee ja doordat die drinkt maar zo vaak daarde hik van krijgt haha

3 jaar geleden

Hier heeft de kleine ook echt vaak de hik, ook soms meerdere keren per dag. De verloskundige zei dat ze alleen maar goed aan het oefenen is met drinken, wellicht iets te gulzig waardoor ze de hik krijgt haha. Maar was helemaal niet erg, juist goed zelfs.

3 jaar geleden

Die van ons heeft ook super vaak de hik, laatst zelfs op de echo bij de gynaecoloog. Is niks mis mee!

3 jaar geleden

Bij mij ook op sommige dagen zeker 4/5 keer haha! Denk dat het wel gewoon normaal is 😋

3 jaar geleden

Ik lees echt overal van iedereen dat de baby een paar keer per dag de hik heeft...(en dat ze dat veel vinden). Mijn baby heeft soms elk uur wel de hik!😵 en dit is eigenlijk al een tijdje zo... ik probeer mij te focussen dat ze haar spiertjes aan het trainen is en dat het alleen maar goed is😅

3 jaar geleden

Ik heb t totaal 3x gevoeld mijn hele zwangerschap terwijl ik wel bijna alles voel en een heel druk mannetje heb. Vraag me dan ook af of dat wel goed is🥴

3 jaar geleden

Hier ook wel 4-6x per dag hoor! En word er niet van wakker dus misschien in de nacht nog wel vaker

3 jaar geleden

Ik maak me er zeker niet druk om, ik weet dat het een goed iets is. Maar vind het opvallende dat het aan het einde steeds meer lijkt te worden 😂 of ik voel het beter omdat de baby steeds minder ruimte heeft dat kan natuurlijk ook.

3 jaar geleden

Haha hier ook een baby die heeeel veel hikt.

3 jaar geleden

Ja die van mij ook, zal wel een zuipschuit worden 🤣 ben al bang voor mijn tepels 🙈

3 jaar geleden

Herkenbaar! Hier ook veel de hik. Ik vind het altijd wel schattig🥰

3 jaar geleden

Reactie op NathalieMir

Herkenbaar! Hier ook veel de hik. Ik vind het altijd wel schattig🥰
Het is zeker schattig 🥰 behalve als ik een volle blaas heb😂 ze ligt helemaal ingedaald en haar gehik voel ik in me blaas en dat is irritant als je moet plassen 😂

3 jaar geleden

Klopt bijna 37 weken heel de dag en nacht de hik zeker 4 keer per dag

3 jaar geleden

Ah ja, dit heb ik ook! Vaak meteen nadat ik iets heb gegeten of gedronken, misschien omdat hij dan vruchtwater proeft en gaat drinken? Ik denk wel een stuk of vijf keer per dag idd...

3 jaar geleden

Hier ook, vorige zwangerschap had m'n dochter het ook en toen zei de verloskundige idd door oefenen met drinken, en dat ze het na haar geboorte ook veel zou krijgen waarschijnlijk en dat klopte! En nu weer zo veel hikken met deze zwangerschap

3 jaar geleden

Dat is alleen maar goed voor de longen! Hier ook vaak de hik