10 Reacties

3 jaar geleden
Oh zie t helemaal voor me, ik heb niet geprobeerd, laastst had ik muziekje aangedaan ging ik even voor de zingen, toen kwam er ook een pruillip Maarja dat snap ik wel 🤣 eigelijk snap ik t ook wel van klassieke 🎶 misschien haar smaak niet 😃

3 jaar geleden
Haha heerlijk die reacties die baby's hebben. Voelt toch of we onze kleintjes steeds meer leren kennen

3 jaar geleden
Als een liedje in 'mineur' is, dan kan je daar onbewust emotioneel van worden. Dus probeer dat soort deuntjes te vermijden bij baby's, die kunnen daar dus van gaan huilen 😜

3 jaar geleden
Reactie op Myriamelisabeth
Als een liedje in 'mineur' is, dan kan je daar onbewust emotioneel van word ...
Oh wauw, wat bijzonder. Het komt op mij wel over dat het dit is. Ik vermijd het nu ook wel, kan het echt niet aanzien, en ook voor mezelf niet echt leuke muziek om naar te luisteren 😂

3 jaar geleden
Hier een klassieke muzikant. Sommige kinderen kunnen zo reageren, zo huilt mijn dochter ook heel erg als ik studeer..
Er zijn speciale lijsten met muziek voor baby's, van zwitsal en het concertgebouworkest.
Of je speelt piano muziek van Mozart. Sonates of je zoekt zelf iets. Is vaak vrolijk en makkelijk aan te horen.
Het is super leuk om samen muziek te luisteren!

3 jaar geleden
Het schijnt dat ze vooral graag naar de muziek luisteren die aan stond terwijl je zwanger was….
Hier klopt het!