10 Reacties
4 jaar geleden
Mijn kindje ligt zoals het lekker ligt denk ik, regelmatig op een echo op zijn buik maar ook op zijn rug. Ze hebben nu nog zoveel ruimte om te bewegen dat de buik waarschijnlijk lekkerder slaapt. Lig zelf ook het liefste op mijn buik 馃槄
4 jaar geleden
Hier hetzelfde nog geen enkele echo gehad dat op zijn rug lag en heb al vele echo's gehad
4 jaar geleden
Dat is een hele normale houding hoor, bij het eind en de bevalling is het zelfs voordeliger als je kindje met z'n buik naar jouw rug ligt ipv met de rug naar jouw rug
4 jaar geleden
Mijn kind heeft alle mogelijke houdingen al op de echo laten zien 馃槄 ze hebben nu nog zo veel ruimte dat kan geen kwaad. Onze baby heeft al op de kop gelegen met de voeten de lucht in, heeft al met het gezicht in de baarmoederwand gedrukt gelegen tijdens een echo. Veranderd elke keer
4 jaar geleden
Reactie op Khaima
Maar dan is je baby toch een sterrenkijker? Dat is niet goed.
Precies andersom: als de baby met z'n gezicht naar je rug gericht ligt, is het een normale ligging (mits ie z'n kruin naar de opening heeft). Dat noem je AAV (achterhoofdsligging achterhoofd voor). Als ie met z'n buik/gezicht naar jouw buik gericht is, komt ie met z'n gezicht naar boven eruit als je op je rug bevalt, kan ie dus naar de sterren kijken, is het dus een sterrenkijkertje.