9 Reacties
4 jaar geleden
Krijgt je baby borst voeding of kunst voeding.
Als het borst voeding krijgt dan komt door de hormonen.
De puistjes in het gezicht van je pasgeboren聽baby聽worden veroorzaakt door hormonen. Anders dan veel mensen denken, komen deze hormonen niet in het lichaam van de聽baby聽door het drinken van borstvoeding
4 jaar geleden
Reactie op V_Donna
Krijgt je baby borst voeding of kunst voeding.
Als het borst voeding krijg ...
Ze krijgen het ook bij kunstvoeding. Het komt namelijk van de hormonen die ze in de baarmoeder meegekregen hebben.
4 jaar geleden
Reactie op rodi22
Welk product gebruik je nu precies? 鈽猴笍 Ik smeer tot nu toe een beetje bv el ...
https://www.newpharma.nl/la-roche-posay/663893/la-roche-posay-lipikar-balsem-ap-plus-m-bodylotion-huid-met-neiging-tot-eczeem-pompfles-400ml.html?ef_id=Cj0KCQjwgMqSBhDCARIsAIIVN1UHf2zF2WtXrxYhPY126UUPBEF0ae2hx5ndRgwsoESE8N0BJYsEhF0aAhDjEALw_wcB:G:s&s_kwcid=AL!470!3!573739862839!!!g!1602475506388!&s_kwcid=AL!8749!3!573739862839!!!g!1602475506388!&cid=paidsearch&gclid=Cj0KCQjwgMqSBhDCARIsAIIVN1UHf2zF2WtXrxYhPY126UUPBEF0ae2hx5ndRgwsoESE8N0BJYsEhF0aAhDjEALw_wcB
Ik heb alle recenties gelezen, t schijnt op de baby huid gewoon te mogen en ook goed te zijn als ze bijvoorbeeld eczeem krijgen of een wondje hebben.
4 jaar geleden
Bij onze kleine verschenen de eerste puistjes een paar dagen na de geboorte. Het zag er eerst nog wel schattig uit. Maar in week 2 werd het steeds erger. Uiteindelijk zat zijn hele gezichtje vol, zn hoofdhuid ook en een aantal op zijn oren, nek en de bovenkant van zijn rug en borst. Hierdoor dacht ik dat hij misschien Erythema Neonatorum Toxicum (ENT) had. Het maakte zijn huid ook nog ruw: Al die puistjes met witte inhoud en de rode vlekken eromheen. Maar nu in week 5 lijkt het te stoppen. Zijn huid wordt langzaam weer egaal en zacht. Ik heb er niks voor gesmeerd en hoop dat het nu echt voorbij is aangezien baby acne 2-3 maanden kan aanhouden.