9 Reacties

4 jaar geleden

Krijgt je baby borst voeding of kunst voeding. Als het borst voeding krijgt dan komt door de hormonen. De puistjes in het gezicht van je pasgeboren聽baby聽worden veroorzaakt door hormonen. Anders dan veel mensen denken, komen deze hormonen niet in het lichaam van de聽baby聽door het drinken van borstvoeding

4 jaar geleden

Wij gebruiken La Roche-Posay. Heb ik al tip gekregen. Werkt super, t gezichtje van onze kleine is nu bijna weer egaal.

4 jaar geleden

Reactie op Larissa95

Wij gebruiken La Roche-Posay. Heb ik al tip gekregen. Werkt super, t gezich ...
Welk product gebruik je nu precies? 鈽猴笍 Ik smeer tot nu toe een beetje bv elke dag erop, wordt ook al minder.

4 jaar geleden

Het is een natuurlijk proces. Waarom allemaal goedjes gebruiken voor wat natuur aan het doen is?

4 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Krijgt je baby borst voeding of kunst voeding. Als het borst voeding krijg ...
Ze krijgen het ook bij kunstvoeding. Het komt namelijk van de hormonen die ze in de baarmoeder meegekregen hebben.

4 jaar geleden

Ze krijgen het ook bij kunstvoeding. Het komt namelijk van de hormonen die ...
Zeker maar als het blijft kan het door borstvoeding komen..

4 jaar geleden

Hier ook baby acne. Het gaat wat op en af, ik doe er wel ns wat moedermelk op. Zoon heeft er geen last van, het zal wel weer overgaan 馃槉

4 jaar geleden

Bij onze kleine verschenen de eerste puistjes een paar dagen na de geboorte. Het zag er eerst nog wel schattig uit. Maar in week 2 werd het steeds erger. Uiteindelijk zat zijn hele gezichtje vol, zn hoofdhuid ook en een aantal op zijn oren, nek en de bovenkant van zijn rug en borst. Hierdoor dacht ik dat hij misschien Erythema Neonatorum Toxicum (ENT) had. Het maakte zijn huid ook nog ruw: Al die puistjes met witte inhoud en de rode vlekken eromheen. Maar nu in week 5 lijkt het te stoppen. Zijn huid wordt langzaam weer egaal en zacht. Ik heb er niks voor gesmeerd en hoop dat het nu echt voorbij is aangezien baby acne 2-3 maanden kan aanhouden.