21 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht en dan de hele set in dezelfde kleur

4 jaar geleden

Ik heb Deze van mamaloes

4 jaar geleden

Wij hebben de shnuggle.

4 jaar geleden

Wij ook deze! Met de luxe badset

4 jaar geleden

Die hebben mijn vriendin en ik ook vandaag gehaald😬

4 jaar geleden

Wij hebben die van de ikea gekocht. Is geloof ik net een maatje groter, zit dan wel geen standaard bij maar ja. Ik heb zelf al een zoontje van 1 en zet het badje altijd in de douche neer en ga ik erzelf ook bij zitten. (Ik ben zelf ook niet zo groot dus prima te doen voor mij!) en nu hij lekker zit in het badje vind ik het ook alleen maar fijner, vooral omdat hij vaak wil gaan staan in bad haha. Met de tweede opkomst ga ik gewoon lekker door met dit badje 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Kellx

Wij hebben die van de ikea gekocht. Is geloof ik net een maatje groter, zit ...
Wat zegt de kraamhulp daarvan? Bij ons staat t expliciet op de lijst mét standaard? Maar die zijn altijd los te koop en nog best prijzig. En ik vraag me af hoe lang we dat zelf blijven gebruiken, aangezien we het badje ook in ons eigen bad of douchekcabine kunnen zetten?

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een tummy tub. Gezien bij vrienden en lijkt me ideaal!

4 jaar geleden

Reactie op Heusi

Wat zegt de kraamhulp daarvan? Bij ons staat t expliciet op de lijst mét st ...
Hmm dat moet ik eerlijk toegeven niet echt meer te weten. Eerste dagen hadden we het badje op de commode gezet, maar was nogal een gedoe met emmers water halen en hem dan weer legen. Toen hebben we tijdelijk gedoucht met hem. En toen ik wat genezen was ben ik op de grond gaan zitten. Maar geloof dat een tummy tub ook op de grond staat (of kan staan). En er zijn veel dingen die volgens het boekje “moeten” maar je uiteindelijk je eigen weg in vindt.

4 jaar geleden

Ik heb (vanwege amper tot geen ruimte in de badkamer) het flexi bath gekocht van stokke, die kan dus opgevouwen worden.

4 jaar geleden

Wij hebben een mini badkamer en een heeeeeeele grote wasbak in de keuken, dus wij gaan lekker ouderwets! Kan altijd nog voor de opvouwbare van Stokke gaan.

4 jaar geleden

Wij hebben een baby badje van fisher price. Kan van newborn tm peuter worden omgebouwd:)

4 jaar geleden

Reactie op Marrrrx

Ik heb Deze van mamaloes
Deze heb ik ook, maar dan volledig wit. Voor zoontje gebruikt, en ga nu weer dezelfde gebruiken. Wel weer goed schoonmaken.

4 jaar geleden

Ik heb een aankleedplateau gekocht dat je op je bad kan zetten en waar je het babybad onder kan schuiven als je 't niet gebruikt en het plateau blijft gewoon op je bad staan. Zo kan je het babybad vullen met de douchekop van je eigen bad en wanneer het water eruit moet trek je de stop eruit en loopt 't babybad leeg in je eigen bad. Scheelt een hele hoop gezeul met emmers water of verschuiven van het babybad van en naar de douche. Wanneer je kind groter is kun je het plateau blijven gebruiken om het kind op aan te kleden, dan hoef je het niet steeds over een (koude) gang naar de slaapkamer te verplaatsen. Je moet natuurlijk wel de luxe van een bad in je badkamer hebben. Mijn ouders hebben het ook gebruikt toen ik een baby was en dit MOEST op m'n uitzetlijst komen omdat het zooo handig is. 😂 Levertijd is wel idioot lang zie ik nu!

4 jaar geleden

Wij hebben een mini badkamer en een heeeeeeele grote wasbak in de keuken, d ...
Kijk alsjeblieft wel uit voor de kraan!!! Mijn achternichtje werd ook altijd gewassen in de wasbak van de keuken. Een keer deed ze haar hoofd snel omhoog en naar achteren en toen heeft ze heel hard haar hoofd/fontanel gestoten aan de tuut van de kraan. Hierdoor heeft ze hersenschade opgelopen.

4 jaar geleden

Reactie op Marrrrx

Ik heb Deze van mamaloes
Hoe is het badje van mamaloes? Ik wil hem zelf ook gaan kopen maar wil even weten wat het kwaliteit is

4 jaar geleden

Hoe is het badje van mamaloes? Ik wil hem zelf ook gaan kopen maar wil even ...
Ik vind hem Top! Prima kwaliteit voor een mooie prijs 👌

4 jaar geleden

In de Prenatal mazzel dagen het Stokke flexi badje met standaard gekocht. Die badjes nemen vaak enorm veel ruimte in en dat lijkt me erg onhandig, zeker als je hem bepaalde periodes niet vaak gebruikt. Ook is deze wat groter waardoor je er tot het 4e jaar gebruik van kan maken. De warmtegevoelige badstop klinkt ook handig.

4 jaar geleden

Wij hebben een mini badkamer en een heeeeeeele grote wasbak in de keuken, d ...
Kijk eens naar de blooming baby. Ligt je kindje lekker zacht en hoef je het niet de hele tijd vast te houden. Ik heb hier ook nog over nagedacht maar lijkt me bij ins minder handig ivm de kranen.