19 Reacties
4 jaar geleden
Ik lees even mee, wij moeten ook nog alleen een babyfoon. Wij willen wel graag een camera en een babyfoon die zowel een ouder unit heeft als die je met wifi naar telefoon kunt doen. (Zodat als je bijvoorbeeld in de tuin zit, je ook nog verbinding hebt, aangezien ons huis erg goed geïsoleerd is en de afstand die erbij staat niet de werkelijkheid is (bij onze buren gehoord).
Zijn er mensen die al ervaring met zulke babyfoons hebben?
4 jaar geleden
Wij nemen de Luvion Grand Elite 3 Connect
Omdat wij het toch wel fijn vinden om er een camera bij te hebben en ook via je telefoon kunt kijken als dit nodig is.
Wij hebben deze op advies van onze buren gekozen. Veel goede recensies en dat vonden wij al belangrijk. Maar denk dat dit voor iedereen ook persoonlijk is. Denk dat elke babyfoon nu tegenwoordig prima is. Het is waar je je zelf het prettigst bij voelt.
4 jaar geleden
Lastig, wij hebben dan deze: Luvion Easy Babyphone - Babyfoon met camera - Premium Baby Monitor. Alleen jaa, met eigen telefoon kon volgensmij niet. Weet ik niet zeker, deze gebruiken wij nog steeds voor onze eerste zoon. En voor onze tweede zoon gaan we deze zeker weer gebruiken.

4 jaar geleden
Reactie op beezz
Omdat wij het toch wel fijn vinde ...
Oh dan lijkt me deze idd handiger jaa, met telefoon erbij!
4 jaar geleden
Wij gaan voor een indoor beveiligingscamera als babyfoon. Vaak scherper beeld, gewoon lekker op je telefoon (die je toch altijd al bij je hebt) ennnnn je betaalt niet onnodig extra voor het labeltje ‘babyfoon’ 🤷🏻♀️
4 jaar geleden
Reactie op Heusi
Zit daar ook geluid bij dan?
Ja, zeker! En je kan ook instellen dat je een alarmpje krijgt bij een bepaald geluidsniveau of bepaald bewegingsniveau bvb.
4 jaar geleden
Ja, zeker! En je kan ook instellen dat je een alarmpje krijgt bij een bepaa ...
Je hoort wel eens dat er ingebroken wordt op t netwerk van zo’n camera. Is dat goed beveiligd? Zou het doodeng vinden als een of andere mafkees meekijkt naar mn kindje. Deels ook de reden dat we waarschijnlijk zonder camera willen.
4 jaar geleden
Reactie op Heusi
Je hoort wel eens dat er ingebroken wordt op t netwerk van zo’n camera. Is ...
Tsja, alles kan. Maar die camera’s zijn in principe juist gemaakt om veilig te moeten zijn, dus ik ga me er niet teveel zorgen om maken. Gewoon een beetje research doen bij aankoop.
4 jaar geleden
je kunt 7 dagen lang gratis lid worden van de Consumentenbond. Vond ik erg handig :)
4 jaar geleden
Reactie op beezz
Omdat wij het toch wel fijn vinde ...
Deze hebben wij ook aangeschaft!
4 jaar geleden
Wij hebben de "Philips Avent Babyfoon SCD731" en zijn daar heel tevreden van. Voor ons 2de kindje gaan we daar opnieuw voor.
Terugspreekfunctie, temperatuur weergave, waaklichtje, muziekjes, sterrenhemel (die laatste 3 ook via de ouderunit te bedienen met of zonder timer) en een heel goed bereik. Wij hebben ook een heel goed geïsoleerd huis en achteraan de tuin nog steeds bereik. Een camera wilden we niet omdat we de hele tijd naar het schermpje zouden zitten turen naar de baby.

4 jaar geleden
Reactie op Mama2beP
Ik lees even mee, wij moeten ook nog alleen een babyfoon. Wij willen wel gr ...
Niet voor de luvion grand elite gaan met een goed geïsoleerd huis. Continue storing hier
4 jaar geleden
Reactie op Ukkietje
Wij hebben de "Philips Avent Babyfoon SCD731" en zijn daar heel tevreden va ...

Wij zijn uiteindelijk voor de Luvion Icon Clear 75 pro gegaan. Net binnen en ziet er degelijk uit. Moeten hem nog opladen en uitproberen. Heeft dezelfde functies als de Philips Avent series, maar dan voor 40-50 euro minder mét langere accuduur van de ouderunit. Leek ons het uitproberen waard!
4 jaar geleden
Wij hebben de Alecto DBX88, zonder camera maar met een beveiligde verbinding tussen de baby en ouder uit (dus er kunnen geen anderen meeluisteren bewust of onbewust omdat ze op hetzelfde kanaal zitten, wat kan gebeuren als je er veel baby’s in de wijk wonen).