7 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Voor zover ik weet zijn de camera's altijd op stroom 馃 Staat het er echt bij dat de camera zonder netstroom kan?

4 jaar geleden

Reactie op Piru

Voor zover ik weet zijn de camera's altijd op stroom 馃 Staat het er echt b ...
Camera's moeten altijd op netstroom worden aangesloten. Deze hebben namelijk geen accu. Alleen de ouderunit heeft een accu en is oplaadbaar. Bij mijn weten hebben alle camera's (babyfoon, beveiligingscamera, webcam, etc.) altijd netstroom nodig. Het lijkt me ook heel onlogisch dat je een camera steeds op moet laden. Je zet de camera immers gewoon op 1 plek en vaak kom je er dan niet meer aan. Op een enkele keer na misschien...

4 jaar geleden

Ik dacht echt te lezen dat dat kan! Ik zie ook mensen wel een een camera ophangen zodatie goed zicht geeft op het bedje, maar hoe doe je m dan in t stopcontact?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Camera's moeten altijd op netstroom worden aangesloten. Deze hebben namelij ...
Ja dat is dus wat ik zeg... Volgens mij hebben camera's altijd netstroom nodig, daarom de vraag of dat erbij stond 馃槝馃憤馃徎

VRIEND

4 jaar geleden

Ik dacht echt te lezen dat dat kan! Ik zie ook mensen wel een een camera op ...
Een lang genoeg snoer of een stopcontact dichtbij 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Piru

Ja dat is dus wat ik zeg... Volgens mij hebben camera's altijd netstroom no ...
Zie nu dat ik toch op jouw bericht heb gereageerd. Dacht dat ik dat weggeklikt had馃槄

4 jaar geleden

Ik dacht echt te lezen dat dat kan! Ik zie ook mensen wel een een camera op ...
Er zit vaak een behoorlijk lang snoer aan. Hier staan ze ook bovenop de kast en zitten ze onderin het stopcontact. Kan met gemak. En anders met een verlengsnoer, mocht je geen stopcontact dichtbij hebben.