10 Reacties
4 jaar geleden
Officieel is het geen babyfoon maar wij hebben de een camera van eufy. Zit ook een geluidsdetector op voor huilen. Volgensmij was deze rond de 40€ dus ook lekker betaalbaar. Via de app kan je gemakkelijk meekijken en je krijgt een melding bij geluid. Ook in het donker is alles goed zichtbaar en de camera kan ook draaien. Leuk om mee te spieken als papa de kleine verschoont 😂
4 jaar geleden
Reactie op SRMD
Deze hebben wij. Mooi beeldkwaliteit, je kan er ook via praten en liedjes a ...

Als je de plus versie hiervan neemt, dan kan je de camera ook bedienen/bewegen van afstand en heeft een Vox functie, dat t scherm aan springt als de baby geluid maakt. Enige nadeel is snel luie accu van schermpje, maar die kan je voor 17euro bestellen via luvion website
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/orretti-v10-babyfoon-met-camera-mega-lcd-scherm-nieuw-model-terugspreekfunctie-temperatuurbewaking-slaapliedjes-lange-afstand-hoge-batterij-capaciteit-wit/9300000046055347?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Deze is ook erg fijn. Mooi beeld, ook in het donker. Alleen de batterij gaat snel leeg van het scherm maar we houden hem in de oplader
4 jaar geleden
Wij hebben motorola v855.
Mooi beeld, goed geluid. Uitbreidbaar met 2e camera mocht dat gewenst zijn.
Goed ontvangst ook.
Wij zijn er tevreden over
4 jaar geleden
Wij hebben deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/orretti-v6-babyfoon-met-camera-terugspreekfunctie-slaapliedjes/9200000116866603/
Prima bereik. Niet heel groot schermpje, maar helder genoeg. Fijn dat ie een Vox/stand-by functie heeft. Voor de jongste staat die op z'n gevoeligst ingesteld, voor de oudste op minst gevoelig.
En de grootste pré is dat ie echt hele goede batterijduur van de ouder-unit heeft. We laden hem maar één keer in de 2 à 3 dagen op.
4 jaar geleden
Reactie op Eliseee96
Officieel is het geen babyfoon maar wij hebben de een camera van eufy. Zit ...
Deze heb ik ook en ben ik heel blij mee. Het is heel handig dat hij het ook in het donker doet en op je telefoon meldingen krijgt wanneer het je baby hoort huilen en dat je dus ook vanaf je telefoon het beeld van de camera kan bekijken en de camera zelfs kunt draaien (links/rechts, boven/beneden). De camera is stevig vast te maken aan het bed met behulp van een klem. Ik gebruik de camera in combinatie met de Philips Avent SCD713/26 - DECT-babyfoon omdat de camera pas een melding stuurt bij huilen en ik graag elk geluidje wil kunnen horen wanneer ik niet bij de baby op de kamer ben. En het beeld van de camera is haarscherp. Las teveel berichten over storingen en slecht beeld om een babyfoon te kopen die zowel geluid als beeld heeft.
4 jaar geleden
Reactie op MamaMelk
Deze heb ik ook en ben ik heel blij mee. Het is heel handig dat hij het ook ...
Ik ben het met je eens, ik wil ook elk geluidje horen en niet pas als mijn baby aan het huilen is, dan is het al te laat. Helaas hebben wij na tips ook een eufy aangeschaft, maar ik ben hier dus niet tevreden over.. We zijn nu op zoek naar een babyfoon met een ouder unit, want bij een babyfoon met app is de baby vaak gestopt met geluid maken tegen de tijd dat ik de app geopend heb..