6 Reacties

2 jaar geleden

Motorola vm855 connect hebben wij, heel blij mee!

2 jaar geleden

Wij hebben deze, hij is echt top!! Bekijk B-care Babyfoon met 2 Camera's - 5.0 Inch HD Scherm - Split screen - Zonder Wifi en App - Baby Monitor - Baby Camera - Voor 2 Kinderen op: https://www.bol.com/nl/p/b-care-babyfoon-met-2-camera-s-5-0-inch-hd-scherm-split-screen-zonder-wifi-app-baby-monitor-baby-camera-voor-2-kinderen/9300000130291840?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Zwanger1995

Wij hebben deze, hij is echt top!! Bekijk B-care Babyfoon met 2 Camera's - ...
Hier was ik ook naar aan het kijken en leek me top maar las toen dat als je 2 kinderen tegelijk in beeld wil het geluid niet automatisch aangaat bij degene waar het geluid is? Klopt dat? Thanks allemaal voor jullie reacties!

2 jaar geleden

Reactie op Ploen

Hier was ik ook naar aan het kijken en leek me top maar las toen dat als je ...
Ja dat klopt inderdaad, S’ snachts hebben wij sowieso het geluid op de babyfoon uit. En overdag of in de avond zet ik het geluid op onze jongste (nu 12 weken). De oudste van maart 2022 zet ik dan niet op geluid. Maar ik weet bij haar wel hoe lang ze vaak slaapt en dat gaat eigenlijk altijd goed, en als ze het op een schreeuwen zet hoor ik dat toch wel😂😂 dus voor mij is het niet zo’n probleem

2 jaar geleden

Wij hebben de Elro Babycam. Uit te breiden tot 4 babyfoons. Zit een schermpje bij waarop in slaapstand de babyfoon aangaat als er geluid is, bij iedere babyfoon doet hij dit.