15 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een model wat hierop lijkt. Deze is favoriet
Voordeel dat deze niet aan een kleed zit, dus ook gebruikt kan worden in de box. Of weg gepakt kan worden wanneer de kleine slaapt.
We hebben ook een met een klein kleed, en wat makkelijk opgevouwen kan worden tot plat pakketje. Iets minder favoriet, maar wel handig mee te nemen als we op stap gaan.
Onze ervaring is dat hoe kleurrijker, hoe leuker de kleine het vindt. Ook "beloning" in de vorm van bewegingen of geluiden vindt een baby leuk.
Er zijn babygyms te koop die heel stijlvol zijn maar weinig uitdaging bieden.
En zoals van ikea bijv is heel leuk, maar daarvan hangen de speeltjes echt te hoog.
Let bij aanschaf dus op hoe je hem gebruiken wilt.
En of de speeltjes te wisselen zijn.
En wat handig is als de speeltjes ook in hoogte kunnen wisselen, evt mbv loopy links (ook top- dingen!)
https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/playgro/70123/playgro-speelgoed/320/playgro-junyju-fold-go-playgym/129147/?gclid=EAIaIQobChMI8uzuwZ3b-AIV8o9oCR3HBgYgEAQYASABEgJS4vD_BwE
3 jaar geleden
Wij hebben deze! Hij is er dol op, met z’n tong buitenboord overal tegen aan slaan. Zit een knisper beestje aan een rammelaar beestje en 1 zit een leuk geluidje in. Hij is ook lekker groot dus genoeg ruimte om erop te liggen ook als ze misschien iets groter zijn 😍

3 jaar geleden
Reactie op Simoneblom342
Wij hebben deze! Hij is er dol op, met z’n tong buitenboord overal tegen aa ...

Deze heb ik ook! Mijn zoon vind hem fantastisch. Een diertje heeft een knisperstaart nou daar wordt heel hard aan getrokken. Wat ook fijn is, is dat je de buizen en speeltjes kunt verschuiven.
3 jaar geleden
Wij hebben er een van Playgro. Super leuk en onze kleine geniet er enorm van. We wilde de meest kleurrijke die er was. Vond hem alleen best duur en dan zitten er nog zoveel lege lusjes aan waardoor je het idee hebt nog meer te moeten kopen (hebben wij dus gedaan haha). Maargoed: we gebruiken hem wel dagelijks met veel plezier.

3 jaar geleden
Wij hebben ook deze. Hij is er zo gek op. Als verder niks goed is (box, schommelstoel, op schoot) is deze altijd goed. 😍

3 jaar geleden
Wij hebben een kale houten babygym boog gekocht van Jollein en hangen daar zelf met van die linky loops allerlei kleurrijke speeltjes aan die we toch al hebben, bijna allemaal hebben ze wel een lusje. Ik zet de babygym in de box of ik leg hem op een dik kleed op de vloer.
3 jaar geleden
Ik heb deze en je kan de zijkanten ook nog open klappen voor een groter kleed en de olifant heeft leuke lichtjes en maakt geluid me zoontje is er helemaal gek van!

3 jaar geleden
Ik heb een houten daar kan ik van alles aan hangen, ik wissel het vaak af.. was 10 Euro via marktplaats

3 jaar geleden
Wij hebben deze van Little Dutch! Ik leg haar altijd zo neer dat ze met haar beentjes tegen dat boogje kan trappen, waardoor ze zelf de diertjes laat bewegen. Ze kan zich er heel lang mee vermaken!!

3 jaar geleden
Wij hebben die van Winnie the pooh echt super fijn vind hij helemaal geweldig! Super leuk ook met tijgertje als je die aanraakt dan begint die geluidjes te maken en Igor heeft een belletje! Zitten ook nog balletjes bij en een kussen voor tummy time
https://www.bol.com/nl/nl/p/winnie-the-pooh-happy-as-can-bee-activity-gym-from-bright-starts/9200000084936090/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-130792860378-S-1088807180761-9200000084936090&gclid=CjwKCAjw_ISWBhBkEiwAdqxb9t-73KjiGO_ke5Vyg0QclgrhlyJZwJ99l0JfEqXyGIbAeRZIRwEaRBoCReEQAvD_BwE

3 jaar geleden
Hier ook de Vtech dierenvrienden! Bevalt super goed, hij vind de voetpiano echt fantastisch om keihard tegenaan te trappen haha