70 Reacties
2 jaar geleden
Wij krijgen dinsdag het behang erin, alle spullen moeten nog weggehaald worden bij mijn schoonouders van zolder. Ben nu 35 weken, maak me er niet zo druk om, krijg nu alleen wel zín om bezig te gaan met klaarmaken, ook dat het voor de andere kinderen wat concreter gaat worden dat er een baby'tje aan komt
2 jaar geleden
Reactie op Heusi
Ow wow! Knap hoor :) Ik zou zonder maxi cosi nu wel echt knijpen.. Levertij ...
De levertijd voor de wagen en maxi cosi staat op 3 dagen dus optijd binnen als het goed is. Anders kunnen wij het van vrienden tijdelijk lenen. We hebben hier in huis best wel de instelling van: het is wat het is en passen ons erop aan. Dat scheelt een hoop denk ik maar had het met de hormonen wel anders verwacht maar blij dat het gewoon zo gebleven is. 😇
2 jaar geleden
Lekker deze chille houding i love it♡
Wij hebben wel alle spullen in huis o ...
Grappig om te zien dat de omgeving er meer last van heeft hea. 😅 Dat van je moeder herken ik heel erg van mijn schoonmoeder: die haat me er bijna om. 🤣
2 jaar geleden
Onze baby kamer heeft nog niet eens muren 🤣🤣 (we zitten in een verbouwing waar ook een extra kamer in komt) nesteldrang met 35 weken zwanger in een verbouwing is niet ideaal 🙈. Maar we redden ons wel, ze slaapt voorlopig toch in de co-sleeper bij ons op de kamer en verder hebben we alles in huis.
Komt goed, ik zou het los proberen te laten als je gewoon de hoognodige spulletjes in huis hebt, je kindje zal er niks van merken dat hij of zij geen kamer heeft ❤️
4 maanden geleden
Haha ik heb in m'n 39ste week alles nog gedaan.. eigelijk bijna m'n hele huis zelfs.. de muren en meubels in de babykamer stonden al eerder. Maar echt plankjes en klamboe en leuke dingetjes aan de muur dat is pas later gedaan.. zelfs de rolgordijnen haha. Daarna zijn we verder gegaan met de hal schilderen, ik heb alles getaped en m'n moeder en tante gingen aan de schilder!! En daarna hebben we nog nieuwe spiegel, kapstok in de hal geplaatst en nog de vensterbank in de woonkamer vernieuwt en gordijnen geplaatst want die hingen er nog niet! Ook nieuwe gordijnen in onze kamer. Hahaha dus .. met 40 weken was alles net af.. en die van ons kwam gelukkig wel pas met 40w en 6d anders had ik hem wel geknepen😆