18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben er een van dockatot, wat eerst sleepyhead was. Nog niet gebruikt, maar heb m met Black Friday in de sale kunnen kopen. Vond deze echt 100x mooier dan de goedkope alternatieven. Wij hebben m vooral aangeschaft zodat de kleine erin kan liggen in de box, op de bank of wanneer we ergens op bezoek gaan.

4 jaar geleden

Ik heb er wel 1 gekocht, leuk zijn ze, maar denk vooral in t begin fijn en geborgenheid voor t kindje, op bv de bank of in de box. Weet wel van me neefje dat hij er snel uit was gegroeid

4 jaar geleden

Bij mijn dochter lang gebruik. Eerst sliep ze erin in de box. Later speelde ze er ook in op de grond

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 gebruik voor ons dochtertje. Super veel gemak van gehad. Ik vond het vooral heel fijn om ze bijvoorbeeld op de bank naast me te hebben . Ook als ze even bij ons in bed lag vond ik het heel handig. Ze was er binnen 3 a 4 maanden uitgegroeid, maar ga het nu zeker weer gebruiken

4 jaar geleden

Ze woonde er bijna in🤭🥰

4 jaar geleden

Voorzichtig, babynestjes zijn heel onveilig! https://samenslapen.nl/veiligheid/babynestjes/

4 jaar geleden

Reactie op ang_89

Voorzichtig, babynestjes zijn heel onveilig! https://samenslapen.nl/veili ...
Ik neem aan dat je er altijd zelf bij blijft toch. Ik vond het ideaal en ga het zeker weer gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op Sarina de R

Ik neem aan dat je er altijd zelf bij blijft toch. Ik vond het ideaal en ga ...
Inderdaad, ik ben altijd in de buurt gebleven. Vond het ook erg fijn de eerste maanden! Kon ze op de bank naast me daarin slapen, of in de box, of als we ergens anders waren. Je moet ze sowieso in de gaten houden dus mocht ze richting de rand gedraaid zijn met dr hoofd dan had ik het gelijk gemerkt. Ze draaide overigens amper, dat scheelt ook

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen van mikn moeder. Zij heeft hem zelfgemaakt 😍 wij gaan hem ook niet gebruiken zonder toezicht. Maar dat is bij je baby sowieso niet aan de orde met dat soort dingen natuurlijk

4 jaar geleden

Het gaat niet alleen om risico op “rebreathing” dames, maar ook op warmtestuwing. Dat kan onder je neus gebeuren, zonder dat je het doorhebt (ook al sta je ernaar te kijken) en het is en blijft een feit dat een babynestje dit risico verhoogt. Ik heb het niet bedacht.

4 jaar geleden

Wij hebben er ook een aangeschaft. Meer zodat ze op de bank even tussen ons in kan liggen of even in de box, maar niet voor hele slaapjes zoals in het artikel beschreven staat. Het blijft goed opletten maar dat lijkt me logisch.

4 jaar geleden

Reactie op ang_89

Het gaat niet alleen om risico op “rebreathing” dames, maar ook op warmtest ...
Maar warmtestuwing is toch langdurig warmte niet weg kunnen laten gaan? Dat zou je dan in principe wel door moeten hebben, als in: niet te warm kleden, deken, etc. Lijkt mij dan hè

4 jaar geleden

Ik heb hem bij mijn dochter tot 6 maanden zeker gebruikt vooral in de box, op de bank lag ze lekker in de doomoo zitzak waar zij ook veel plezier van had, dit is ook echt een aanrader. Beide ga ik zeker weer gebruiken, die van mijn dochter had ik hand gemaakt laten maken naar eigen wens. Ik heb hem bewaard voor haar voor later. Voor mijn zoontje een ander, gezien hij anders in een roze babynestje moet gaan liggen hihi

4 jaar geleden

De mensen die ik ken zweren er echt bij!!

4 jaar geleden

Ik heb een babynestje gekregen met mijn baby shower. Duckatot, het blijkt de enige goedgekeurde babynest van Europa te zijn. Dit ivm met eventueel stikkingsgevaar tijdens het slapen wat kan gebeuren bij andere merken baby nestjes ivm met de niet goed ademende stof. Ze zijn ontzettend duur rond de €150-180 maar ik hoor echt van alle mommies dat ze niet meer zonder kunnen als je hem eenmaal hebt.

4 jaar geleden

Reactie op AC93

Ik heb een babynestje gekregen met mijn baby shower. Duckatot, het blijkt d ...
Ik heb er zelf ook een nadat een vriendin echt mega enthousiast was. Maar ze verkopen ook weer goed als je kleintje eruit gegroeid is. Op marktplaats staan hele nette voor mooie prijzen. Dus ik ga ervan uit dat ik m uiteindelijk ook weer kan verkopen.

4 jaar geleden

Wij hebben deze als babynestje, erg leuk😊🤎. Voor ons eerste zoontje hadden we een blauw/grijze babynestje. Me zoon sliep er maandenlang in, hij vond het echt fijn om in te slapen (Ik ging hem alleen niet daarin laten slapen zonder mijn toezicht) vond toch wel spannend haha.