26 Reacties

3 jaar geleden
Wij vliegen morgen met Transavia, en er staat dat je per volwassenen 2 stuks handbagage mee mag nemen met een totaal van 10 kg, een baby mag geen handbagage mee. Online vond ik ergens dat de buggy in het ruim gaat, daarom doen wij een buggy en niet de kinderwagen.
Wij hebben morgen beide een rugzak mee, de buggy en een derian tentje.

3 jaar geleden
Ik las dit dus. Maar ik las op een andere pagina dat ik niets voor haar mee mag nemen en dat dat als mijn bagage wordt geteld. Maar zo lijkt het toch of ik voor haar wel iets mee mag nemen?

3 jaar geleden
Ik ben met Transavia naar Madeira gevlogen. Je mag zowel een buggy als een kinderwagen mee, tot aan de gate zelfs. Echter, tot 10kg mag het gratis mee. Als je kinderwagen dus 15 kilo weegt, gaat er 5 kilo van je ruimbagage kilos af die je hebt gereserveerd (als je geen ruimbagage hebt dan moet je voor 5 kilo betalen)

3 jaar geleden
Weet iemand of je ook een Maxi cosi mee mag nemen?
Ik vind daar niets over op de website.

3 jaar geleden
Wij hebben ook gevlogen met Transavia. De maxi cosi mocht gratis mee als ruimbagage. De kinderwagen mocht mee tot de gate als handbagage. Dit was allemaal als 'extra', dus zelf hadden we gewoon ook nog 10kg pp handbagage. We waren heel tevreden hoe het allemaal verliep en hoe we geholpen werden!

3 jaar geleden
Nou aan transavia op whatsapp heb ik helemaal niks 😂.
Logan gaat bij mij mee op schoot dus geen eigen stoel. Maxi cosi mag NIET mee als handbagage. Als ik deze samen met de kinderwagen in de prampack weeg kom ik op 12 kg.
En overal staat max 10kg.
Het moet beide toch echt mee 😅 moet ik extra ruim bagage boeken?
Hopelijk dat iemand hier een idee heeft haha.

3 jaar geleden
Reactie op Mila90
Nou aan transavia op whatsapp heb ik helemaal niks 😂.
Logan gaat bij mij ...
maak je geen zorgen, ze doen niet zo moeilijk. Mijn kinderwagen wat bestaat uit maxicosi en onderstelsel was gewoon prima. Heb hem meegenomen tot de gate. Wellicht dat jij de maxicosi alvast moet inchecken bij de ruimbagage als je ook een losse buggy hebt. Over kilo’s zou ik me ook niet zo zorgen maken ze verrekenen het met totaal gewicht van alles

3 jaar geleden
Wij vlogen gister, op zo’n ramp dag van Schiphol weer, het enige vreemde was hier dat we thuis hadden ingecheckt en alleen de bagage af moesten geven maar we moesten dus weer volledig door de incheck rij omdat we een label voor de buggy nodig hadden😅
Wij hadden 2 tassen, het deryan tentje en de buggy als handbagage mee.