Ik ben nu ook ongeveer 5 weken zwanger en de gynaecoloog zei dat dit rond deze termijn heel normaal is een beetje roze of bruin bloed te verliezen. Zolang het niet erg veel is of helder rood bloed heen paniek. Mocht dat wel het geval zijn dan hoeft dat nog geen slecht nieuws te betekenen maar zou de gynaecoloog eventueel kunnen kijken:)
Ik zou voor de zekerheid de verloskundige hierover bellen als je onzeker bent. Ik heb direct een spoedecho mogen doen (5/6 weken zwanger). Dan heb je meer duidelijkheid馃槉
Heb ik ook gehad, man man wat maakte ik mij druk. Maar nu hebben we hier een gezonde zoon van 16 maanden rond wandelen. En anders bij twijfel gewoon even bellen!
Sorry dat ik dit schrijf, maar ik had gisteren exact hetzelfde en is helaas een miskraam geworden. (Mocht gelijk op echo) Dit bloedverlies met stolsel blijkt meestal geen goed nieuws.ik zou de verloskundige hierover contacten voor duidelijkheid. Sterkte!
ja maar het is dus erg wisselend met bloed nog geen krampen ervaren
Ik heb ook geen krampen ervaren maar met het stolsel erbij zei de verloskundige dat het niet goed was en teveel bloed was. Het kan per persoon wisselen maar ik zou als ik jou was de verloskundige even later kijken voor duidelijkheid