23 Reacties

2 jaar geleden

sorry voor de viezige foto!

2 jaar geleden

Ik ben nu ook ongeveer 5 weken zwanger en de gynaecoloog zei dat dit rond deze termijn heel normaal is een beetje roze of bruin bloed te verliezen. Zolang het niet erg veel is of helder rood bloed heen paniek. Mocht dat wel het geval zijn dan hoeft dat nog geen slecht nieuws te betekenen maar zou de gynaecoloog eventueel kunnen kijken:)

2 jaar geleden

ik ben meteen er mee bezig is dit innesteling bloed of ?

2 jaar geleden

had jij het veel??

2 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Ik ben nu ook ongeveer 5 weken zwanger en de gynaecoloog zei dat dit rond d ...
was het veel bij jou?en maar 1 keer?

2 jaar geleden

Lijkt me vrij normaal! Ik verloor heel vaak helderrood bloed tot 16 weken dus je weet het nooit 馃槀 (ik heb een gezonde dochter van 1 jaar nu)

2 jaar geleden

Reactie op Heidiberg

was het veel bij jou?en maar 1 keer?
Nee het was bij elkaar ongeveer als wat jij nu hebt en had het toevallig vandaag nog (maar bij mij bruin). Heb het tot nu toe ongeveer 5 keer gehad

2 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Nee het was bij elkaar ongeveer als wat jij nu hebt en had het toevallig va ...
nu was het beetje meer helderroder!

2 jaar geleden

Reactie op Maartje111

Lijkt me vrij normaal! Ik verloor heel vaak helderrood bloed tot 16 weken d ...
veel helderrood bloed?

2 jaar geleden

Reactie op Heidiberg

veel helderrood bloed?
Ik zou voor de zekerheid de verloskundige hierover bellen als je onzeker bent. Ik heb direct een spoedecho mogen doen (5/6 weken zwanger). Dan heb je meer duidelijkheid馃槉

2 jaar geleden

het is nu wel meer helderrood bloedverlies maar niet echt veel buikpijn met plassen wel rodig in de pot maar niet in me onderbroek

2 jaar geleden

Heb ik ook gehad, man man wat maakte ik mij druk. Maar nu hebben we hier een gezonde zoon van 16 maanden rond wandelen. En anders bij twijfel gewoon even bellen!

2 jaar geleden

Reactie op Femke1985

Heb ik ook gehad, man man wat maakte ik mij druk. Maar nu hebben we hier ee ...
ja ik ook is elke keer met plassen wel of met afvegen bloed of in de pot;(

2 jaar geleden

Sorry dat ik dit schrijf, maar ik had gisteren exact hetzelfde en is helaas een miskraam geworden. (Mocht gelijk op echo) Dit bloedverlies met stolsel blijkt meestal geen goed nieuws.ik zou de verloskundige hierover contacten voor duidelijkheid. Sterkte!

2 jaar geleden

Die laatste is toch wel echt rood en met bloedstolsels. Ik zou toch ff bellen als ik jou was.

2 jaar geleden

Ik zou met stolsels wel naar de verloskundige bellen wij mochten meteen komen voor een echo!

2 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Sorry dat ik dit schrijf, maar ik had gisteren exact hetzelfde en is helaas ...
ja maar het is dus erg wisselend met bloed nog geen krampen ervaren

2 jaar geleden

Reactie op Heidiberg

ja maar het is dus erg wisselend met bloed nog geen krampen ervaren
Ik heb ook geen krampen ervaren maar met het stolsel erbij zei de verloskundige dat het niet goed was en teveel bloed was. Het kan per persoon wisselen maar ik zou als ik jou was de verloskundige even later kijken voor duidelijkheid

2 jaar geleden

ja ga morgen naar de verloskundige ben benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Heidiberg

ja ga morgen naar de verloskundige ben benieuwd
Ik hoop voor je dat het toch allemaal goed is. Laat je iets weten? 馃崁