16 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt voor de bekendmaking van onze regenboogbaby. Dochterlief van 3, bijna 4 had het aan

4 jaar geleden

Reactie op Patriesxx

Ik heb dit gemaakt voor de bekendmaking van onze regenboogbaby. Dochterlief ...
Leuke tekst! 😁

4 jaar geleden

Wat is een regenboogbaby?

4 jaar geleden

Reactie op T0303

Wat is een regenboogbaby?
Een kindje dat bijvoorbeeld na een miskraam geboren wordt. In mijn geval was het een afgebroken zwangerschap met 20,5 weken.

4 jaar geleden

Onze dochter heeft een tshirtje met op de voorkant "geef mij maar een dikke kus" en op de achterkant "want ik word grote zus".

4 jaar geleden

Reactie op Ukkietje

Onze dochter heeft een tshirtje met op de voorkant "geef mij maar een dikke ...
Ook leuk! Alleen een shirtje heb ik dus al wel. Is ook een leuk shirt, alleen zou ik iets meer willen doen dan het alleen met een shirtje bekend maken 😁

4 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Ook leuk! Alleen een shirtje heb ik dus al wel. Is ook een leuk shirt, alle ...
Tijdens mijn 1stz zwangerschap kregen de grootouders een doosje chocolaatjes. Binnenin had ik een briefje gestoken met "mijn mama wil niet de enigste zijn met een dikke buik"

4 jaar geleden

Bij mij weten alleen mijn zussen het. Mijn neefjes en nichtjes, zijn 7 kindjes in totaal, wil ik het na de 12de week laten weten met een rebus die ik dan maak met een leuke tekst (die ik nog moet maken) als aankondiging. Lekker interactief en met de familie samen puzzelen 🥰🥰

4 jaar geleden

Bij Jamin heb je leuke chocolaatjes. Je kunt ook nog een leuk schaaltje/bord kopen of zelf beschrijven.

4 jaar geleden

Reactie op Owly

Bij mij weten alleen mijn zussen het. Mijn neefjes en nichtjes, zijn 7 kind ...
Twijfel tussen rebus en speurtochtje waarbij ze ingepakte cadautjes voor de baby verzamelen nog🤔 dan krijgen ze in ruil een reep of iets met een persoonlijk of algemene aankondigingstekstje. Idk yet🤷🏾‍♀️ nog tijd zat😅😅

4 jaar geleden

Op de gebaksbordjes 'oma' 'opa' etc schrijven en dan de taart er op. Als ze hem op eten komt de tekst tevoorschijn 🙈🥳

4 jaar geleden

Ik merk dat ik zelf juist wat terughoudend ben met de bekendmaking. Wil het minder 'groots' doen dan bij mijn eerste, omdat ik toch in mijn achterhoofd het gevoel hou dat het mogelijk weer mis kan gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Hopesandwishes

Ik merk dat ik zelf juist wat terughoudend ben met de bekendmaking. Wil het ...
Dat is ook te begrijpen. Ik wilde het bij mijn vorige zwangerschap juist groots aanpakken, alleen kreeg ik bij de termijnecho slecht nieuws. Toen moest ik iedereen vertellen dat ik zwanger was, én dat het mis was. Nu ga ik het zeker niet groots aanpakken, maar wil het wel op een leuke manier brengen. Precies dat wat ik de vorige keer gemist heb..

4 jaar geleden

Reactie op Tanniie

Dat is ook te begrijpen. Ik wilde het bij mijn vorige zwangerschap juist gr ...
Oh, dat is inderdaad ontzettend verdrietig. Snap zeker dat je het nu anders wil doen. Ik kreeg na de 20-weken echo slecht nieuws... Ik sta er nu zo in, dat ik eigenlijk wel graag wil dat anderen het weten maar weet niet zo goed hoe ik het 'gewoon maar even' moet zeggen. Juist omdat ik geen bijzondere bekendmaking wil. Ik ben nu 8 weken zwanger, dus nog best vroeg en heb nog even om erover na te denken:)

4 jaar geleden

Reactie op Ukkietje

Tijdens mijn 1stz zwangerschap kregen de grootouders een doosje chocolaatje ...
Die is leuk!!!!

4 jaar geleden

Wij hebben het zo bekend gemaakt na 9 weken.