129 Reacties

4 jaar geleden

Leuk topic Beste aankoop: Joolz kinderwagen, zo lekker aan het wandelen en ook voor de boodschappen, groot net onderin. Miskoop; jasjes in de kleine maten, echt niet aangehad

4 jaar geleden

Ik heb er nog een: Beste aankoop; love to Dream slaapzak. Grootse miskoop: voedingskussen.

4 jaar geleden

Beste aankoop Stokke Tripp trapp met newborn set Miskoop Alle truitjes en broekjes die ik afzonderlijk van elkaar heb gekocht en die niet met elkaar matchen. Zonde.

4 jaar geleden

Dit vind ik zooooo leuk om te doen dus ik maak een lijstje! Beste aankopen: Joolz geo kinderwagen Oxo tot doekjeshouder Fridababy windi Dr Browns flessenwarmer Doomoo floating mattress Moonie beer Geen aankoop maar huur: babyweegschaal. Vind dat echt prettig om bij te houden! 40 badcapejes in huis hebben Miskopen: Veel te veel kleertjes in verkeerde maat voor het seizoen, we hebben een heel kleine baby Draagdoek, veel te veel gedoe Babybadje, ook weer gedoeeeee Leander verschoonkussen… echt balen maar dat ding is levensgevaarlijk want enorm glad. Zelfs met de topper erop

4 jaar geleden

Dit vind ik zooooo leuk om te doen dus ik maak een lijstje! Beste aankopen ...
Hoi! Waarin gebruik je het floating matras? Mijn meisje begint al bijna uit het babybadje te groeien

4 jaar geleden

De miskopen zijn vooral spullen die ik heb gekocht 'zodat hij misschien beter kan slapen'. 3 verschillende inbakerslaapzakken, een otter met White noise en een krab die visjes projecteert op het plafond. Omdat ik goede verhalen erover hoorde kocht ik alles wat ik dacht dat het beter zou maken. Maar bij mijn kleine man werken al die dingen niet! Ik heb gemerkt dat hij erg gevoelig is voor geluid en licht als hij slaapt🤣 en 1 van de 3 verschillende slaapzakken werkt alleen bij hem: de puckababy. Nog een miskoop is het badje op standaart die we hebben gekocht. Paar keer gebruikt maar kregen allebei last van onze rug, dus nu doen we hem in de wasbak in bad, werkt veel beter en sneller! Goede aankopen: - Maxicosy iso fix base voor in de auto - Een speciaal afdruiprekje waarop de flessen en andere dingen kunnen drogen zodat het aanrecht niet vol staat (gaf afgekolfde borstvoeding dus veeel spullen). - Heeel veel hydrofiele doekjes, waarvan ik dacht dat het overdreven veel is maar je er soms al met 3/4 dagen doorheen zit omdat m'n zoontje veel spuugt. - Baby ziet kijkboek. Als ik hem op z'n buikje leg voor tummytime in de box, met z'n armpjes over de leuning van het babynestje zet ik het boekje neer zodat hij er naar gaat kijken en z'n hoofdje omhoog gaat. Dit is echt een succes want hij vindt het helemaal leuk op deze manier

4 jaar geleden

Leuk om te lezen! Komt-ie: Beste aankoop: -Met stip op 1: Zazu Kiki! Ik heb geen kind aan hem savonds 😴 -Babynestje, zo handig om even bij je te leggen bij bijvoorbeeld hangdagen -Badverkleiner, bad was ineens een feest! -Speenkoord, wat moet ik zonder 😱 -Cosleeper, heerlijk wakker worden met een klein lachend kereltje op de kamer Slechtste aankoop: -Babyfoon, het type -Xxl voedingskussen, ik kan niet overweg met die dingen -Draagdoek, als je me nerveus wil krijgen moet je me zo'n ding laten knopen -Puckababy, wordt die kleine hysterisch van -En natuurlijk de niet matchende kleertjes en verkeerde maat voor seizoen 😄

4 jaar geleden

Ik heb er nog een: Beste aankoop; love to Dream slaapzak. Grootse miskoo ...
Hoi, ik heb een vraagje. Welke slaapzak tog waarde heb je? En gebruik je dan ook nog een deken? Ik heb geen idee want tot nu toe slaapt ze alleen net laken en deken

4 jaar geleden

Beste aankoop: White noise apparaatje (hij slaapt hierdoor veeeel makkelijker in) 4 Moms swingstoel Easywalker kinderwagen Slechte aankopen: Inbaker doek (hij wordt hè-le-maal gek) Baby badje (wat een gedoe)

4 jaar geleden

Leuke topic! Beste aankoop: Kindercraft cosleeper Philips avent fles Medela freestyle borstkolf Difrax magnetron sterilisator Box met mobiel Triptrap met newborn set Autostoel met base Puckababy piep Luieremmer angel care dress up Broekjes met sokjes er al aan Wikkel rompers Bugaboo buffalo kinderwagen Heater voor in slaapkamer na badderen Badje met newborn hangmat erin. Hoef je gem niet vast te houden Slechtste aankoop: Speciaal kussentjes tegen voorkeurhouding Veel kleding die niet praktisch was ( je gebruikt uiteindelijk vaak zelfde sets alleen) Flessenwarmer (onze drinkt op kamertemperatuur) Hydropads medela (vond het ondingen) Gewone slaapzakjes (gebruiken alleen puckababy) Tig verschillende flessen (kleine had moeite met drinken maar gebruik nu 1 merk) Draagzak (draagdoek zit fijner) Allemaal zwitsal spul zoals talkpoeder en badolie. Wordt niet gebruikt Badje op standaard. Te hoog voor mij dus nu lekker ander Badje in grote bad Tepelhoedje ( werkte niet bij ons) Medela lekschalen , want lekte voornamelijk teveel aan het begin

4 jaar geleden

Beste aankoop: Draagzak van Tula Co-sleeper XXL voedingskussen Alle hydrofiele doeken Baby Ziet boekje Isofix voor de Maxi-Cosi in de auto Slechtste aankoop: Puckababy Piep, hij slaapt er niet in Baby badje, wij douchen altijd met hem Alle soorten spenen, hij wil er niet eentje haha

4 jaar geleden

Beste: - Co-sleeper - Babynestje - Newborn op de triptrap - Maxicosi iso fix - Zwangerschap/ Voedingskussen - boodschappentas joolz ( sowieso joolz day3 wagen, maar tas ideaal als je lopend naar supermarkt gaat. Slechtste: - Flessenwarmer ( mengen met koud en cooker werkt perfect en zoveel sneller) - Sokjes ( niet van bambino glijden altijd uit)

4 jaar geleden

Top aankopen Duo wagen van Bugaboo Tweeling voedingskussen Tweeling box Dubbele flessen warmer die ook een sterilisator is Mee groei rompertjes Hema 2de verschoon kussen. (Misschien kopen we nog een 3de) Sokons 2de Badje met een verhoogd standaard scheeld toch iets. Miskopen Billen doekjes van naïf stinken! Jasjes wat een hell! (Gekregen)heel veel ledikant dekentjes... mijn moeder kocht alles dubbel terwijl ze wist dat ze samen de eerste weken in 1 ledikant gingen... Berg met luiers die we niet gebruiken. (Gekregen) Broekjes met drukke printjes. Silicone bescherm hoesjes voor om onze glazen flessen.

4 jaar geleden

Hoi! Waarin gebruik je het floating matras? Mijn meisje begint al bijna uit ...
Ik heb het gegoogled en i ain’t gonna lie… dit ziet er fantastisch uit.

4 jaar geleden

Ik heb het gegoogled en i ain’t gonna lie… dit ziet er fantastisch uit.
Jaa ziet er idd heerlijk uit! Vraag me alleen af, ik heb geen bad thuis. En het babybadje is best klein, isie dan nog handig ?

4 jaar geleden

Beste: - little Dutch mobiel boven haar box - Tripp Trapp met newborn set - zazu krab muziek/lichtding. - maxi cosi coral. Top ding! Veel minder zwaar dan de normale. - kersepitknuffel Slechtste (al hebben we dat eigenlijk allemaal gehad) -babynestje (erg onnodig) -alles van nijntje (😂) -mutsjes ( we hebben er 100 en ze heeft ze 2 weken gedragen).

4 jaar geleden

Jaa ziet er idd heerlijk uit! Vraag me alleen af, ik heb geen bad thuis. En ...
Nee dit is echt voor in bad geloof ik

4 jaar geleden

Beste aankopen zijn o.a.: Een nieuwe Nuna demi grow kinderwagen (we hadden eerst een tweedehands Joolz die niet meer gemakkelijk in en uit te klappen was 🙈) Co-sleeper Bibs speentjes Voor mijn gevoel duizend hydrofiele doeken Nagelsetje (vooral de vijl) Kunstvoeding (moest al gauw bijvoeden bij borstvoeding dus was blij dat ik het in huis had) Wiegdekens (in het begin moest ik er 3 tegelijkertijd gebruiken!) Talkpoeder en sudocreme Miskopen: Boxpakjes Losse kleren die helemaal niet matchen Een box met 8 naïf billendoekjes (stinkt!!) Naïf bodylotion grote tube (wederom, stinkt) Aankleedkussenhoezen (gebruik nu wegwerp matrasbeschermers van de Kruidvat met grote hydrofiele doek) Puckababy piep (inbakeren mag niet met stuitbaby) Grotere hydrofiele doeken dan 70x70 (alhoewel ik nu wel een functie voor ze heb gevonden op het aankleedkussen)

4 jaar geleden

Hoi! Waarin gebruik je het floating matras? Mijn meisje begint al bijna uit ...
In het grote bad! Ik leg het verschoonkussen over de wasbak en kleed haar daar uit. Intussen laat ik een laagje van ongeveer 15 cm in bad lopen met het drijfmatrasje erin. ik ga dan gewoon buiten het bad op mijn knieën zitten om haar te wassen. Ze vind dit heerlijk! Daarna bad leeg laten lopen en ik hang het matrasje aan de badkraan om te drogen. Ik heb wel een klein kindje hoor moet ik zeggen, je mag dit tot ongeveer 6 mnd gebruiken. Heb ‘m via vinted voor €10 gekocht

4 jaar geleden

Beste: - Draagzak, ik heb de ByKay click carrier classic - Dr Brown melkpoeder dispenser (VEEL handiger dan de klassieke melkpoedertorens) - Rugzak als luiertas, ik heb de Mozz beloved backpack - Studio Noos mom bag - Bonusan vitamine D druppels (omdat je al met 2-3 druppels aan de dagelijkse dosering zit, want 10 druppels geven aan onze baby is onmogelijk) - Voedingskussen in gebruik als ‘nestje’ in de box - Nachtlampje op het stroomnet in de babykamer i.p.v. een oplaadbare (wij laten hem vaak de hele nacht aan zodat we onze nek niet breken als we snachts rondlopen) Miskoop: - Boxpakjes en broekjes met voetjes eraan (wat een ondingen zeg) - Puckababy piep (heb me laten verleiden tijdens de Black Friday sale dus gekocht zonder dat ik wist of het nodig zou zijn, maar mijn zoontje haat het)