16 Reacties

4 jaar geleden

Toch echt weeen denk ik, ik had hetzelfde. Even de tijd bijhouden ertussen?

4 jaar geleden

Ik kreeg van een ballon wel echte weeën dus je zou alvast kunnen timen!

4 jaar geleden

Ik dacht gisteren weeën te hebben, maar dat bleken voorweeën. Je herkent echte weeën doordat, zoals ze in het ziekenhuis zeiden, je echt niet kan praten tijdens zo'n "golf" en volledig gefixeerd bent op de pijn. En dit dat met regelmaat, en dat de wee tussen 1 en 1,5min duurt.

4 jaar geleden

Dit had ik ook. Ik liep het ziekenhuis uit dat ik dacht: volgens mij heel dom om nu weg te gaan. Maar ergens smiddags hing de katheter ook bijna op m'n knie en was de kramp voorbij. Die nacht echt uitgevallen en had dus een dag later inderdaad 3 cm. Ik denk dus dat die ballon meteen z'n werk al deed in korte tijd en dat daar die kramp vandaan kwam. Duurde een uur of 3/4 bij mij

4 jaar geleden

Ik had dit vandaag dus ook, maar mijn lichaam wou die ballon gewoon niet. Dat resulteerde in een soort extreme weeën. De ballon is er uit gehaald na zo'n 5 uur en direct was alle pijn verdwenen. Ik zit nog altijd op 1 cm ontsluiting. Ik heb dit wel eerder gehad met spiraaltjes (4x). Bij mij gingen de weeën op het laatst ook niet meer weg en werd ik duizelig en moest ik overgeven. Ik ga nu pilletjes proberen. Ik hoop voor jou dat het nog overgaat en de ballonnetje toch z'n werk doet! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Essss87

Toch echt weeen denk ik, ik had hetzelfde. Even de tijd bijhouden ertussen? ...
Ik heb getimed maar de frequentie is na een uur of 3 afgenomen! Dus ik wacht maar rustig en (on)geduldig af 😬😬 heeft het bij jou toen wel doorgezet tot de bevalling?

4 jaar geleden

Reactie op alleenstaandemama2001

Ik kreeg van een ballon wel echte weeën dus je zou alvast kunnen timen!
Heeft het bij jou toen doorgezet tot de bevalling? De frequentie is nu afgenomen bij mij (de pijn zelf helaas niet 🤪) dus vrees dat het nog even gaat duren..

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Ik heb getimed maar de frequentie is na een uur of 3 afgenomen! Dus ik wach ...
Het stopte op een gegeven moment wel, ik weet niet goed na hoe lang. Ik heb wel aan de weeen opwekkers gemoeten, maar dat had een andere reden.

4 jaar geleden

Reactie op M542

Ik had dit vandaag dus ook, maar mijn lichaam wou die ballon gewoon niet. D ...
Ahhh jeetje wat een ellende! 🥺 Het is ook niet niks, dat gefrunnik daar beneden en een vreemd object erin. Heb naast die weeën ook heel erg last van mijn darmen en steeds naar het toilet, voel me zo goor 😂 Ik hoop dat de pilletjes dan aan gaan slaan, en je een voorspoedige verdere bevalling zult hebben! Heel veel sterkte en succes!!

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Heeft het bij jou toen doorgezet tot de bevalling? De frequentie is nu afge ...
Jaa ik kreeg echt een weeën storm en ben daarna super snel bevallen. Ik werd door het ziekenhuis naar huis gestuurd en ik belde niet veel later dat de ballon eruit was gevallen en ik echt weeën had ( ik werd eerst niet geloofd door het ziekenhuis) ik hoop voor je dat het doorzet!

4 jaar geleden

Reactie op alleenstaandemama2001

Jaa ik kreeg echt een weeën storm en ben daarna super snel bevallen. Ik wer ...
Wat fijn zeg dat het zo snel ging allemaal! Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze ook dat dat kan gebeuren maar dat de kans klein is, dan was je een lucky one ☺️ ik duim dat ik dat ook ben!

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Ahhh jeetje wat een ellende! 🥺 Het is ook niet niks, dat gefrunnik daar be ...
Ik heb vanavond in plaats van de pillen in het ziekenhuis nog een keer het ballonnetje geprobeerd in combinatie met een lekkere cocktail met onder andere morfine. De pijn was net dragelijk en om 10 uur is de ballon uitgevallen. Dit was me thuis zonder medicatie nooit gelukt. Heel veel succes! Hopelijk gaat alles goed!

4 jaar geleden

Ik kreeg maandag rond 11 uur een ballon en had toen ook 1cm ontsluiting. Ik kreeg ook snel van die menstruatie achtige krampen. Rond 5 uur snachts werd het wel wat heftiger maar niet zo heftig dat ik het niet kon uithouden. (Ik moest in het ziekenhuis blijven trouwens van wege maagverkleining 2 jaar terug) Even heerlijk gedoucht en aan de ctg geweest. Dinsdag rond half 8 werd ik toch maar inwendig onderzocht, bleek ik potverdorrie gewoon 5cm ontsluiting te hebben haha. Ballon eruit gehaald en werden me vliezen gebroken. En om 8.30 uur had ik 8-9 cm ontsluiting en om 9.30uur is onze knappert ter wereld gekomen. (Super snelle bevalling dus)

4 jaar geleden

Reactie op M542

Ik heb vanavond in plaats van de pillen in het ziekenhuis nog een keer het ...
Ik zie dat je inmiddels bent bevallen! Is alles goed gegaan?

4 jaar geleden

Reactie op MissCE

Ik kreeg maandag rond 11 uur een ballon en had toen ook 1cm ontsluiting. Ik ...
Wauw wat een tempo zeg! Super fijn zeg, gefeliciteerd met je wondertje 🤍

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Wauw wat een tempo zeg! Super fijn zeg, gefeliciteerd met je wondertje 🤍
Ja bizzar he, na ern week kijk ik er nog steeds van op haha. Hoe is het bij jou gegaan?