48 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag bij bol.com korting op babyfoons en Maxi-Cosi!

3 jaar geleden

Dit weekend (vandaag en morgen nog) 20% korting bij aerosleep!

3 jaar geleden

Bij Baby-dump zijn alle producten van Jollein afgeprijsd en ook andere merken :)

3 jaar geleden

Reactie op SingleMom91

Bij Baby-dump zijn alle producten van Jollein afgeprijsd en ook andere merk ...
Weet jij tot wanneer dat is? Kan dat niet vinden en op zondag kan je niets doen bij ze :(

3 jaar geleden

Niet voor Black Friday maar Olive and Mint heeft nog tot 25nov 15% korting op hun hele website !

3 jaar geleden

Reactie op Maaike03

Vandaag bij bol.com korting op babyfoons en Maxi-Cosi!
De maxi cosi die wij hebben was laatst in de aanbieding voor 76,- 3! nu met Mega Black Friday korting, kost hij 78,- 😂 vergeet niet dat (sommige) winkels ook een marketing spelletje er van maken 😩

3 jaar geleden

Bij baby&tiener 10% korting op alles

3 jaar geleden

20% korting bij Kidsdeco met de code VIP20

3 jaar geleden

Reactie op anoniemx1994

Dit weekend (vandaag en morgen nog) 20% korting bij aerosleep!
Heb je daar een linkje van? Ik vind het niet terug

3 jaar geleden

Reactie op MaJong

Heb je daar een linkje van? Ik vind het niet terug
Ik zie het ook niet meer op de website staan. Maar de kortingscode is nog wel geldig. Bij aerosleep website , als je gaat afrekenen moet je kortingscode ‘Safesleep’ in vullen!

3 jaar geleden

https://www.oudersvannu.nl/luier-aanbiedingen/ wij hebben de luiers maat 1 Van pampers besteld 216 voor 27 euro

3 jaar geleden

Bij de Etos zijn alle producten van Naïf nu 1+1 gratis - heb de afgelopen maanden nergens korting op Naïf gezien van meer dan 15% dus dit is een hele goeie aanbieding

3 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

https://www.oudersvannu.nl/luier-aanbiedingen/ wij hebben de luiers maat 1 ...
216 stuks klinkt als heel veel! Denk je dat je dat op maakt? Ik heb echt geen idee!

3 jaar geleden

Reactie op Broka

216 stuks klinkt als heel veel! Denk je dat je dat op maakt? Ik heb echt ge ...
Daar doe je ongeveer een maand mee (gem. 8 luiers per dag). Onze oudste heeft 6 weken in maat 1 gezeten (geboorte gewicht 3300 gr) onze jongste 2 weken (geboorte gewicht 4015 gr). Dus verschilt wel echt per kindje. Maar gemiddeld denk ik dat je een maand met maat 1 zit

3 jaar geleden

Bij Bugaboo net de Fox 2 en wat accessoires besteld met 300 euro korting, met de Black Friday discount code op de website! 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Broka

216 stuks klinkt als heel veel! Denk je dat je dat op maakt? Ik heb echt ge ...
Ik heb geen idee😂 heb liever te veel dan te weinig. Kan ze altijd nog weggeven ☺️ zo goedkope aanbieding kan ik niet laten liggen 😂

3 jaar geleden

Dacht wellicht interessant voor iemand?

3 jaar geleden

Babypark 10%