5 Reacties

3 jaar geleden

Klinkt als iets waarvoor je prima een doorverwijzing naar de KNO arts zou kunnen vragen, mijn inziens

3 jaar geleden

Doorverwijzing vragen naar kno arts. De wachtlijsten zijn helaas lang. Wij kunnen pas 31 januari terecht. Hier al voor de 4e keer dubbele oorontsteking in twee maanden tijd. Gisteren bij de kinderarts geweest die een uitgebreidere antibioticakuur heeft voorgeschreven. Ook gaan ze bloedprikken voor verder onderzoek. Succes en hoop dat je gauw terecht kunt! Zo zielig en vervelend voor je kindje.

3 jaar geleden

Reactie op nienjo92

Klinkt als iets waarvoor je prima een doorverwijzing naar de KNO arts zou k ...
Zou dit ook echt met klem verzoeken nu je al vaker met antibiotica naar huis bent gestuurd. Antibiotica lijkt me nou ook niet geschikt om in die frequentie aan een kind te blijven geven zonder nader onderzoek naar de oorzaak van die bloedingen/oorontstekingen.

3 jaar geleden

Ik zou ook een verwijzing vragen. Maar misschien een schrale troost, als het eruit is gekomen is waarschijnlijk wel de druk van haar oortje af nu

3 jaar geleden

Als je een verwijzing krijgt kan je is kijken naar een KNO kliniek. Ik kon in Waardenburg de volgende dag al komen.