8 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij hier juist hetzelfde. Ik heb voor de zekerheid mijn gynaecoloog gebeld. Vorige week eerste echo gehad en toen was alles in orde, moest normaal 30 juli terug om te kijken of er hartactiviteit is, maar mag gelukkig morgenvroeg al langsgaan.

4 jaar geleden

Bellen naar Gynecoloog en even om een echo gaan of de baby nog inorde is de eerste weken heb je jammer genoeg groot risico. je mag zeker niet in het begin hevige bewegingen doen. Tijdens het innestelen moet je het wat tijd geven , of het kan ook nog innestelingsbloeding zijn. Nou wij zijn geen artsen zeker bellen!

4 jaar geleden

Ik had ook bloedverlies na redelijk zware krachttraining de dag ervoor. Nu al paar dagen niet meer gesport en geen bloedverlies meer. Door zwaar tillen kunnen haarvaatjes in de baarmoeder knappen. Maar laat het sowieso even checken met een echo :-)

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Maar dan meer een bruinige afscheiding na het sporten. Vorige week met 6+5 een goede echo gehad met een kloppend hartje. Ze kon niet verklaren waar de bruinige afscheiding vandaan kwam, maar dit schijnt vaker voor te komen. Dinsdag na het sporten weer een klein beetje.. Volgende week heb ik weer een echo en dan vermeld ik het nogmaals. Ik ben benieuwd naar je echo morgen! Laat je het even weten?

4 jaar geleden

Bellen naar Gynecoloog en even om een echo gaan of de baby nog inorde is de ...
Hoezo zou je geen ‘hevige’ bewegingen mogen doen? Ik heh hier nog nooit van gehoord…ik ben personal trainer en geef groepslessen. Ik doe niet anders op mijn werk dan zwaar tillen en hevige bewegingen.. De baarmoeder is beter doorbloed en er lopen veel dunnen bloedvaatjes die door een scheet (bij wijze van) al kunnen springen. Het zou kunnen met sporten/poetsen/sex. Wil niet zeggen dat je dat dan allemaal niet meer mag doen. Als je het niet vertrouwd moet je altijd bellen, de vk of gynaecoloog kunnen je daar beter bij helpen denk ik

4 jaar geleden

Reactie op Melbaby4

Hoezo zou je geen ‘hevige’ bewegingen mogen doen? Ik heh hier nog nooit van ...
Kan goed zijn , elke vrouw is anders ik mocht het niet , en mag het nog steeds niet , niet iedereen geraakt probleemloos zwanger. Je hebt ook bepaalde sporten die je kan doen tijdens de zwangerschap zoals , zwangerschapyoga… inderdaad zal de Gynecoloog beter helpen 😉 succes met je verdere zwangerschap zoet!

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Maar dan meer een bruinige afscheiding na het sporten. Vori ...
Net terug van de gynaecoloog, sterke hartactiviteit en mooi gegroeid, alles perfect dus, oef!

4 jaar geleden

Reactie op kyracornelis

Net terug van de gynaecoloog, sterke hartactiviteit en mooi gegroeid, alles ...
Gelukkig! Fijn om te horen 😍 Maakt je toch weer wat zekerder 💕🍀