17 Reacties
4 jaar geleden
Serieus? Ik woon ook in Amsterdam gooi je het gewoon in je restafval container?
4 jaar geleden
Gooi je het gewoon bij huisafval? Mijn man werkt als chauffeur op de vuilniswagen die zij dat het alleen met huisafval mag.
4 jaar geleden
In mijn dorp hebben we een ondergrondse afval speciaal voor alleen luiers en heeft iedereen een luierpas gekregen, zodra ik dit niet zou krijgen zou ik het ook bij de restafval gooien vind het vreemd dat je een boete krijgt
4 jaar geleden
Wij hebben speciale luiercontainers op verschillende plekken in het dorp waar het gratis in kan.
4 jaar geleden
Reactie op kich
Waar moeten ze dan in???? Ik woon ook in Amsterdam…
Ik ook, maar mijn containers zijn ondergronds 😏
4 jaar geleden
Ik woon ook in Amsterdam. Er staat op de site dat het gewoon bij het restafval mag. Dus als je dat gedaan hebt zou ik het er niet bij laten.
4 jaar geleden
Huh wat gek! Nog nooit gehoord dat dat niet mag. En hebben ze vuilniszakken zitten openen om te zoeken naar dingen die je niet mag weggooien?! Wat een rare gang van zaken
4 jaar geleden
Had ik ook laatst. Papierbakken zitten overvol, blijkbaar was mijn kartonnen doos met adreslabel uit de bak gevallen/gehaald en op straat beland. Gewoon even bellen en de situatie uitleggen, ze geven je dan 1x het voordeel van de twijfel en ik hoefde niets te betalen.
4 jaar geleden
Goh, wat bijzonder! In onze gemeente (Arnhem) krijg je dan een iets vriendelijker label aan je container met een link erop naar een site met foto's van je verkeerd geladen container. Dus eerst feedback, en als je meer overtredingen begaat dan pas een boete.
*Gaat gelijk checken of luiers hier eigenlijk wel bij het restafval mogen*