14 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef mijn zoon nog steeds nachten borstvoeding en dat doe ik gewoon op bed ik ga recht op zitten en leg mijn zoon aan en als die klaar is dan leg ik hem weg

3 jaar geleden

Ik voedde mijn dochtertje ‘s nachts terwijl ik op mijn zij lag. Zo konden we samen een beetje soezen en als ze weer echt lag te slapen schoof ik haar voorzichtig terug in haar bedje (we hadden ook een co-sleeper).

3 jaar geleden

Ik geef mijn dochtertje van bijna 1 nog borstvoeding. Ze sliep in de eerste maanden ook in de cosleeper naast mij en nu samen in bed. Ik had er een van Chicco die in hoogte verstelbaar was dus ik hoefde geen aanpassingen aan het bed te doen. Zelf denk ik dat een verstelbaar bed niet echt nodig is, cosleepers kan je in hoogte verstellen vaak. Je kunt ook bedjes huren mocht je het niet zeker weten. En toen ze eenmaal wat ouder was gaf ik in bed liggend voeding en sliepen we zo samen verder. Ze lag dan aan de kant van de open cosleeper zodat ze nergens heen kon rollen. Zo hoefde ik snachts niet helemaal mijn bed uit voor een voeding en kon ik snel weer verder slapen. Een voedingskussen vond ik alleen fijn op de bank eigenlijk. In bed had ik een gewoon kussen.

3 jaar geleden

Met een verstelbaar bed zou je het jezelf zeker comfortabel maken. Maar je zou ook kunnen kiezen voor een bed met zo'n kussenachtig hoofdbord, daar kan je ook best fijn tegenaan zitten met een extra kussen in je rug. Ik heb dit wel gemist, en had altijd extra kussens in mijn rug tijdens de eerste periode om een beetje relaxed voeding te kunnen geven.

3 jaar geleden

Wij hebben een bed met een hoog zacht hoofdeinde. Ik had wel een kussen in de rug en mijn dochter op een gewoon hoofdkussen op schoot om te voeden. Daarna legde ik haar weer weg in haar bedje op onze kamer. Ik heb helemaal niks gemist. Ik kan een bed met hoofdeinde wel aanraden (sowieso lekker om even tegen aan te zitten). Volgens mij kun je zelfs losse hoofdeindes kopen.

3 jaar geleden

Verstelbaar bed is ideaal! Mijn dochtertje had tot 10 maanden een nachtvoeding, hoofd einde omhoog , kussen onder de arm en lekker onder mijn eigen warme deken. Voeding klaar, dochter terug in bedje naast mij en verder slapen. Zeker in de winter was ik hier heel blij mee ipv in de koude kamer op een koude stoel waardoor je helemaal wakker wordt. Dit bed hadden we al lang, voor mijn dochter geboren was vond ik het ook heerlijk om s avonds nog een beetje te lezen voor ik ging slapen. Is iedere euro waard geweest!

3 jaar geleden

Reactie op Nicolina86

Verstelbaar bed is ideaal! Mijn dochtertje had tot 10 maanden een nachtvoed ...
En, nu ik bijna aan 1 stuk verkouden ben deze winter heb ik ook standaard mijn hoofd gedeelte een beetje hoger. Ook heel fijn 👌🏻

3 jaar geleden

Dank allen! We gaan nog even verder met orienteren😁

3 jaar geleden

Hoihoi gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hen een voedingskussen gebruikt en heb een extra dik kussen tegen het hoofdeind gezet zodat ik comfortabel recht op kon voeden:)

3 jaar geleden

Gewoon liggend op je zij voeden snachts. Makkelijker en veiliger (ja echt waar: je wordt nl zelf rozig van het voeden en al liggend kan je je kleine niet ongemerkt uit je armen laten rollen, die ligt dan al veilig, mits je uiteraard wel let op alle andere voorschriften voor veilig samen slapen). Wij hebben beide keren een cosleeper van Bednest gehuurd, ideaal. Schuif je de kleine na het voeden zo weer in.

3 jaar geleden

Of zo iets misschien 🤔

3 jaar geleden

Ik had een cosleeper naast ons bed, als hij wilde drinken tilde ik hem over naar ons bed en gaf hem vaak liggend dan de borst. Kan je zelf nog een beetje verder ‘slapen’

3 jaar geleden

ZALIG! Gewoon co-sleeper naast je bed en liggend voeden met een zoutlampje aan. Doe ik nu nog steeds smorgens. Ik haal haar uit haar bedje en voed haar eerst gezellig in ons groot bed alvorens we opstaan. Liggend voeden op je zijde is zo chill, zeker in het midden van de nacht. Wij gebruikten de Snuzpod, zeer tevreden van.

3 jaar geleden

Liggend voeden en lekker samen verder snurken 😴